Fot. WGN
Grupa WGN w marcu 2025 r. rozpoczęła kolejną współpracę franczyzową i przyjęła do swojego grona drugiego już w tym miesiącu Partnera – panią Agnieszkę Gajówka, która będzie prowadzić biuro franczyzowe w Lubinie. Pani Agnieszce zależało na podjęciu pracy w branży, na którą było i jest zapotrzebowanie na rynku, a także takiej, która daje możliwość niesienia pomocy innym oraz oferuje możliwości rozwoju. Uważa, że zawód pośrednika w obrocie nieruchomościami doskonale spełnia te kryteria. Oferowana pomoc ludziom w zakresie sprzedaży lub znalezieniu wymarzonej nieruchomości daje ogromną satysfakcję – zarówno osobistą, jak i finansową. Praca pośrednika pozwoli jej wykorzystać umiejętności z zakresu sprzedaży i marketingu, a także stworzy szansę na dalszy rozwój. Wymaga ona bowiem budowania relacji, rozwiązywania problemów oraz nieustannego poszerzania wiedzy branżowej.
Spis treści:
Skąd ta decyzja?
Rynek nieruchomości
Podnoszenie kwalifikacji
Jak zachęcić klienta do skorzystania z usług?
Dlaczego zdecydowała się Pani na współpracę franczyzową zamiast samodzielnie
otworzyć biuro oraz jakie czynniki zdecydowały o przewadze WGN nad konkurencyjnymi sieciami?
„Głównym powodem zdecydowania się na podjęcie współpracy franczyzowej jest możliwość pracy z rozpoznawalną i cenioną na rynku marką, gdyż właśnie to buduje zaufanie klientów i zapewnia bardziej pewny start.
Dodatkowo sieć franczyzowa zapewnia wsparcie biznesowe w postaci przekazania Know-How, oferowania szkoleń, jak również dostępu do systemów, dokumentacji i fachowej wiedzy doświadczonych specjalistów. Ponadto oferuje wsparcie marketingowe, bazujące na sprawdzonych metodach działania.
Dzięki dużemu doświadczeniu Grupy WGN, nowo powstała jednostka może rozwijać się szybciej i skoncentrować na kompleksowym świadczeniu usług, nie tracąc czasu na budowanie strategii od podstaw.
Co więcej przynależność do grona fachowców z branży z całej Polski oraz możliwość współpracy z nimi jest nieoceniona, ponieważ każdy specjalista napotyka różnorodne wyzwania, więc przestrzeń, w której mogą się wzajemnie konsultować czy też dzielić zasobem wiedzy, jest niezmiernie cenna.
Firmę WGN znam od wielu lat – pracując w innych branżach, miałam możliwość współpracować z oddziałami franczyzowymi WGN przy realizacji projektów reklamowych i świadczeniu usług. Pamiętam, że klienci bardzo pozytywnie postrzegali markę WGN. Ponadto, przy okazji poszukiwań pomysłu na biznes, oferta Grupy WGN była wysoko pozycjonowana i dobrze opiniowana w sieci, co również przyciągnęło moją uwagę. Grupa WGN, cieszy się zaufaniem ze strony klientów oraz pozytywnym wizerunkiem w sieci, co z pewnością zachęca do współpracy.
Głównym czynnikiem była też marka jako rzetelna z wieloletnim doświadczeniem, która działa na rynku od 1991 roku i cieszy się pozytywną reputacją i ogromnym zaufaniem klientów. Ponadto, oferta współpracy Grupy WGN, moim zdaniem, była korzystniejsza pod wieloma względami od ofert innych firm z branży.”

WGN Lubin – Agnieszka Gajówka – Fot. WGN
Jakim rynkiem chce się Pani głównie zajmować?
„W początkowym etapie planuję pracować na szeroko pojętym rynku nieruchomości i współpracować z każdym klientem – zarówno indywidualnym, jak i biznesowym. Z uwagi na doświadczenie we współpracy w gronie klientów biznesowych, mam nadzieję na możliwości współpracy z deweloperami, zarządcami wspólnot czy spółdzielni. Każdy klient jest dla mnie ważny, dlatego chciałabym zapewnić im profesjonalną i satysfakcjonującą współpracę.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług dla klientów biznesowych i indywidualnych. W dotychczasowej pracy zawodowej zajmowałam się głównie marketingiem i sprzedażą. Budowałam i wspomagałam, również w pracy, zespoły handlowców i pracowników biurowych.
Dotychczasowa praca pozwoliła mi na zbudowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz poznanie rynku i specyfiki pracy w terenie. Zajmowałam się również reklamą firm w sieci. Wszelkie dotychczas nabyte umiejętności zamierzam w pełni wykorzystać przy pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.
Najważniejszą cechą jest zaangażowanie w wykonywaną pracę i pozytywne nastawienie. Dobry pośrednik powinien być uczciwy w stosunku do klienta, dbać o jego interesy, a przede wszystkim dotrzymywać ustalonych terminów i zobowiązań. Ważne są również inne aspekty, takie jak: doskonałe umiejętności komunikacyjne, zrozumienie dla potrzeb klienta czy wzbudzanie podstawy zaufania.
Istotne jest to, aby relacja biznesowa w pełni opierała się na wysokich standardach zawodowych, kompetencjach i rzetelności. W dzisiejszych czasach kluczowa jest również umiejętność efektywnego wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i technologii w pracy, a także zdolność atrakcyjnej prezentacji nieruchomości online.
Oczywiście, umiejętność negocjacji i finalizowania sprzedaży jest równie ważna, gdyż każda ze stron może mieć wątpliwości, a odpowiednia argumentacja, podsumowująca kluczowe kwestie dla klienta, ma istotny wpływ na jego decyzję.”
Czy Pani zdaniem ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez cykliczne szkolenia podczas trwania współpracy franczyzowej, przekłada się na wyniki sprzedażowe agenta?
„Podnoszenie kwalifikacji podczas trwania współpracy franczyzowej poprzez uczestnictwo w szkoleniach, ma ogromne znaczenie, jednakże może przełożyć się na wyniki sprzedażowe tylko wtedy, gdy osoba szkolona, umiejętnie zastosuje zdobytą wiedzę w pracy. Grupa WGN zapewnia możliwość uczestnictwa w szkoleniach, jak również bezpośredni dostęp do bieżących informacji o zmianach prawnych na rynku nieruchomości. Wszystko to, ma ogromny wpływ na budowanie profesjonalnej obsługi i wzrost wyników sprzedażowych, a także zapewnienie bezpieczeństwa transakcji.”
Agnieszka Gajówka w początkowym etapie planuje zbadać potrzeby rynku i pracować w mniejszym zespole, aby umiejętnie i rzetelnie wykonywać usługi oraz posiadać pełną kontrolę nad pracą oddziału franczyzowego WGN.
W ramach dalszego rozwoju, przewiduje nawiązanie współpracy z większą liczbą agentów, przy czym takie działania będzie realizować w kontekście rozwoju biura.

Interesujące wykłady na szkoleniach Grupy WGN – Fot. WGN
Jakimi argumentami przekona Pani klienta do współpracy z WGN?
„Głównym argumentem będzie współpraca z rozpoznawalną i zaufaną marką, która zapewni profesjonalną i uczciwą obsługę sprzedaży oraz reklamę w sieci internetowej. Istotnym argumentem jest fakt, że WGN ze względu na rozwiniętą sieć oddziałów posiada dostęp do szerokiej bazy ofert, co pozwala na szybkie znalezienie odpowiedniej nieruchomości dla klienta poszukującego, a to przekłada się na znaczną oszczędność czasu.
Korzystając z usług profesjonalnego biura, klient ma zapewnioną kompleksową obsługę transakcji. Co więcej, biuro nieruchomości WGN przygotowuje pełną dokumentację, sprawdza stan prawny nieruchomości i może doradzić w kwestiach finansowych, tj. kredytach hipotecznych.
Dodatkowo agent, ze względu na swoją wiedzę i doświadczenie, może uzyskać lepszą cenę za nieruchomość lub korzystniejsze warunki umowy zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego.
Klient zaś dzięki współpracy z biurem nieruchomości ma zapewnione bezpieczeństwo transakcji zarówno w zakresie kontroli nad dokumentami, jak i zapewnieniu zgodności ze wszystkimi wymogami prawnymi. Biuro nieruchomości WGN pomaga unikać potencjalnych problemów, takich jak chociażby problemy z tytułem prawnym czy też niekorzystne warunki umowy.”

Agnieszka Gajówka – WGN Lubin – Fot. WGN
Głównym celem Agnieszki Gajówka jest kompetentne i rzetelne świadczenie usług dla klientów, co zapewni utrzymanie się na rynku oraz rozwój biura. Będzie dążyć do tego, aby wszyscy w regionie dowiedzieli się o otwarciu placówki franczyzowej WGN w Lubinie. Chciałaby również zapewnić wysoką widoczność swojego oddziału w sieci. Ponadto, planuje zbudować zespół agentów, który zapewni profesjonalną obsługę klientów, przyczyni się do umacniania pozycji WGN na rynku.”
Pani Agnieszce życzymy wielu sukcesów i spełnienia wszystkich zawodowych zamierzeń!
Motto WGN – Bycie Liderem Zobowiązuje
Dział Rozwoju Grupy WGN – e-mail: franczyza@wgn.pl