

„WGN nauczył mnie wszystkiego, był doskonałym wyborem. […] W tej chwili nie jestem tylko maklerem, a deweloperem prowadząc WGN DEVELOPMENT. Marka dała mi narzędzia, które mnie odpowiednio ukierunkowały. Podsumowując, WGN bardzo dobrze szkoli przyszłych franczyzobiorców.”

„Przeszedłem do WGN z innej dużej sieci franczyzowej. Bycie częścią Grupy WGN daje nam dużo większe możliwości. WGN stwarza swoim partnerom świetne warunki do rozwoju […]”

„Za największą wartość dodaną WGN uważam siłę dystrybucji wszystkich nieruchomości oraz współpracę wewnątrz sieci. Dzięki temu mogę obsługiwać nie tylko rynek lokalny, ale również całą Polskę oraz np. Hiszpanię, w której jest biuro WGN. […] Mamy wsparcie Centrali, w tym profesjonalnego Działu Prawnego.”

„Cieszę się, że jestem już od 2009 roku pod skrzydłami WGN i jestem z tego dumna. Gdy wchodziłam w biznes związany z obrotem nieruchomościami potrzebowałam silnego partnera. […] A ponieważ pracujemy tylko na zasadach wyłączności, to nasze oferty muszą być na najwyższym poziomie, wg standardów WGN.”

„Działając pod skrzydłami WGN mamy poparcie marki mocno rozpoznawalnej na rynku. […] To daje nam kreatywną wolność, którą sobie bardzo cenimy.”

„Pracuję w nieruchomościach od 2007 roku. Duża liczba biur WGN z długoletnim stażem w całej Polsce jest namacalnym dowodem na skuteczność mechanizmów wypracowanych przez WGN. Wieloletnia tradycja i pozycja WGN są nie tylko gwarancją bezpieczeństwa, ale siłą napędową do dalszego rozwoju.”

„Wybór był jeden- WGN, jako mój pierwszy krok w profesjonalnym wejściu w świat nieruchomości, który pozwoli mi również na dalszy rozwój. Dołączenie do Grupy WGN pozwala spełnić te warunki i maksymalnie uprościć start działalności. Bardzo wysoko cenię sobie niezależność i swobodę w działaniu. WGN proponuje współpracę opartą o te cechy.”

„Sieć znanej marki o ugruntowanej pozycji oraz renomie jest wartością dodaną wśród licznej konkurencji. WGN niejako „pojawiło się” na mojej drodze. Pewnego dnia przeczytałem ogłoszenie i artykuł o Grupie WGN. Odezwałem się i sprawy same się potoczyły. Teraz przyszedł czas na kolejne doświadczenie tym razem na rynku nieruchomości.”

„Przystąpienie do Grupy WGN to najlepszy wybór. Wiele razy trafiałem na logo WGN na różnych portalach internetowych co przykuło moją uwagę. WGN oferuje klarowne zasady współpracy i możliwe korzyści do osiągnięcia. Przewagą marki WGN nad konkurencją jest wielkie doświadczenie w branży oraz rozpoznawalność marki na rynku. ”

„Dlaczego warto wybrać franczyzę WGN Nieruchomości? Ponieważ wiedza i doświadczenie WGN w połączeniu z wyjątkowym podejściem do klienta sprawiają, że proces kupna lub sprzedaży nieruchomości staje się łatwy i satysfakcjonujący dla każdej strony transakcji”

„Rynek nieruchomości interesował nas od dawna, ale brakowało odwagi, by wejść w coś nowego. Dopiero później dowiedziałyśmy się, że takie biura działają na zasadzie franczyzy – to dobry pomysł – bardzo pomaga w rozpoczęciu działalności. Cykliczne szkolenia w WGN mają ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe. To inwestycja, która procentuje.”

„Powodem przyłączenia się do Grupy WGN jest możliwość pracy z rozpoznawalną i cenioną na rynku marką, co jest wartością dodaną. Dzięki doświadczeniu sieci WGN, nowo powstała jednostka może rozwijać się szybciej i skoncentrować na kompleksowym świadczeniu usług, nie tracąc czasu na budowanie strategii od podstaw.”

„Pięć lat pracy w biurze WGN pokazało mi zyski z prowadzenia tego biznesu. Postanowiłem więc założyć własne biuro WGN. Przekazana Księga Know-How WGN stanowiła fundament rozwoju i wiedzy nt. prowadzenia biura nieruchomości. Nie zaczynałem więc od zera, co pozwoliło mi uniknąć wielu błędów.”

„Marka WGN posiada najlepszy znany mi model biznesowy zapewniający sukces. Możliwość uczestnictwa w kongresach oraz szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych wykładowców to kolejny atut. Wspaniała atmosfera i współpraca pomiędzy oddziałami w całej Polsce przeważyły o wyborze WGN.”

„Szukaliśmy solidnego partnera do współpracy na zasadach franczyzy oraz z rozpoznawalną marką, z tradycjami jak i ugruntowaną pozycją na rynku. Zdecydowaliśmy się na współpracę z WGN, która oferuje najlepsze na rynku warunki współpracy. Bycie częścią stabilnej organizacji jest dużym atutem.”

„Marka WGN znana nam była na rynku, bo od lat działamy w takim samym obszarze usług. Ujęły nas klarowne zasady współpracy, nacisk na wysoką JAKOŚĆ usług przy zachowaniu dużej samodzielności Franczyzobiorcy. Bardzo ważne dla nas były też pozytywne opinie zarówno Klientów jak i współpracowników WGN.”

„Zdecydowanie pierwszym kryterium wyboru to pozycja oraz rozpoznawalność marki WGN, następnie warunki współpracy znacznie różniące się od ofert konkurencji, do tego sprawdzone w praktyce narzędzia, wspólny marketing lokalny i międzynarodowy. Dobrze jest mieć za plecami partnera o ugruntowanej pozycji.”

Przeszli do WGN z innej konkurencyjnej sieci i właśnie uruchomili czwarty własny oddział. „Przepis na sukces to zespół, marka WGN oraz znajomość lokalnego rynku. We wszystkich 4 biurach pracuje ponad 20 agentów. W miesięcznych zestawieniach najlepszych agentów WGN listy TOP4+ zawsze są nasi doradcy.”

„Na jednym ze spotkań biznesowych poznałem Partnera Grupy WGN, który z pasją opowiadał o prowadzeniu biznesu w ramach franczyzy WGN. Przystąpiłem do WGN, zamiast samodzielnie otwierać biuro. Bycie w strukturach przedsiębiorców i korzystanie z ich doświadczeń to niewątpliwy atut.”

„Na lokalnym rynku jest wiele biur nieruchomości. Nie chcieliśmy być kolejnym bezimiennym, przeciętnym biurem. Model franczyzowy, jaki oferuje WGN to gwarancja bezpieczeństwa oraz ponadprzeciętnych dochodów. WGN zapewnia unikatowy na polskim rynku nieruchomości zestaw narzędzi gwarantujących sukces.”

„WGN nie ma sobie równych. Przejrzałam masę ofert i trudno mi było uwierzyć w warunki oferowane przez WGN. Pomyślałam, że gdzieś musi być jakiś haczyk… Teraz wiem, że WGN jest firmą, która ma prawdziwe wartości. Konstrukcja umowy jest korzystna dla franczyzobiorcy, dlatego partnerzy nie chcą odchodzić, a nawet przekazują pokoleniowo ten model biznesu. To wspaniale świadczy o WGN.”

„Za Grupą WGN przede wszystkim przemawia możliwość działania pod szyldem wiodącego i renomowanego koncernu. Nieoceniona jest możliwość korzystania z pomocy i wiedzy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości podparta wieloma ich sukcesami. Ponadto bardzo duża rozpoznawalność marki nie tylko w obszarach wielkomiejskich oraz bardzo dobra opinia wśród klientów.”

„WGN jest liderem na rynku nieruchomości, a ja chcę współpracować z najlepszymi i uczyć się tylko od najlepszych. Bycie częścią Grupy WGN jest ogromnym wyróżnieniem oraz prestiżem. Klienci decydując się na współpracę z Wielką Giełdą Nieruchomości mają gwarancję bezpiecznych transakcji oraz obsługi na najwyższym poziomie. WGN stawia na nieruchomości Premium, które mnie szczególnie interesują.”

„Analizując rynek nieruchomości w internecie a zarazem mieszkając we Wrocławiu, nie można było przejść obok WGN Nieruchomości obojętnie. WGN to wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości, sukcesy na rynku od segmentu mieszkalnego przez komercyjno-inwestycyjny, po zabytkowe. Plusem jest zakres działalności nie ograniczający się jedynie do terenu Polski. Duży, po prostu może więcej.”

„Zanim zdecydowałam się na WGN sprawdziłam 4 sieci konkurencyjne. WGN okazał się bezkonkurencyjny. WGN ma doświadczenie, którego na początku drogi bardzo brakuje. Wsparcie marketingowe oraz pomoc w początkowych etapach prowadzenia biura przekonały mnie do franczyzy WGN. Sieć franczyzowa daje dużo większe możliwości i bezpieczeństwo jak również rozpoznawalność biura, dzięki znanej marce.”

„Przystępując do WGN miałem ponad 2 letnie doświadczenie w nieruchomościach. Jest to moja pasja. Obrót nieruchomościami jest czymś więcej niż tylko częścią rynku nieruchomości, jest on miejscem zaspokajania elementarnych potrzeb każdego człowieka i akurat firma WGN idealnie wpisuje się w ten opis. WGN daje mi możliwość współpracy z profesjonalistami oraz bezpieczeństwo mojej działalności.”

„Szukaliśmy pomysłu na drugi biznes. Rozważaliśmy branżę, która jest odporna na kryzysy. Padło na nieruchomości. Wybraliśmy sieć franczyzową WGN, gdyż jest korzystna cenowo, ma lepsze warunki współpracy, brak lojalki, brak prowizji od przychodów Partnera, pomoc prawna i merytoryczna oraz szkolenia. A co nieocenione to dobre opinie innych franczyzobiorców, z którymi mieliśmy okazje rozmawiać.”

„Mam już 6 letnie doświadczenie. Tak więc nieruchomości nie są dla mnie nowym kierunkiem działalności. Były tylko dwie możliwości – budowanie nowego biura od podstaw pod swoją marką lub przyłączenie się do sieci franczyzowej. WGN jest bardzo silną marką na polskim rynku obrotu nieruchomościami, co zapewnia profity wizerunkowe już na starcie, które znacząco niwelują brak większego doświadczenia.”

„Dla mnie sieć franczyzowa oferuje sprawdzony model biznesowy, co zmniejsza ryzyko, można szybciej nauczyć się mechanizmów rynkowych, unikając wielu błędów początkującego przedsiębiorcy. Wybór WGN nad innymi sieciami to długa historia i ugruntowana pozycja na rynku, co daje poczucie stabilności i zaufania. Ich doświadczenie, rozpoznawalność marki i pozytywne opinie klientów były dla mnie bardzo istotne.”

„Znałem brand WGN wcześniej czytając o rynku nieruchomości, natomiast o możliwościach franczyzy w ramach WGN dowiedziałem się z internetu. O wyborze współpracy w ramach franczyzy WGN zdecydowały: wielkość Grupy WGN, ilość sprzedaży i szeroka siatka placówek franczyzowych. Bardzo ważne były również warunki prowadzenia franczyzy, stałe opłaty i nieuzależnione od osiąganego obrotu.”

Mając już 14-letnie doświadczenie w WGN uruchomił drugie biuro WGN Commercial. „Najważniejsze – posiadać gotowe scenariusze pod różnych kupujących i ich działalności bądź inwestycji, a co ważne mieć Biznes Plan rozwoju nieruchomości i możliwości zwiększenia jej potencjału w obszarze i strukturze istniejących budynków i otoczenia.”

„Wybór padł na WGN z uwagi na sprawdzony model biznesowy, silną i rozpoznawalną markę oraz profesjonalne wsparcie. Ponadto wejście we franczyzę pozwala uniknąć wielu typowych błędów, które często popełnia się, zaczynając działalność na własną rękę, a jednocześnie daje możliwość szybkiego wejścia na rynek.”

„O wyborze WGN zdecydowała rozpoznawalność marki na rynku oraz ilość biur w sieci. Dzięki Know How WGN skorzystamy z gotowych rozwiązań, dokumentów i procedur. Chcemy prowadzić działalność w każdym obszarze nieruchomości. Będziemy dążyć do osiągnięcia wysokich wskaźników sprzedażowych w ramach sieci WGN.”

„Myślę, że jednym z najważniejszych atutów kontynuacji współpracy w sieci WGN, tym razem w Redzie, jest rozpoznawalność marki. Klienci kojarzą WGN jako dużą, solidną i godną zaufania firmę. Wiedzą, że ich oferta trafi do szerokiego grona odbiorców, a to zdecydowanie zwiększa szanse na szybką i korzystną transakcję.”

„Wybór WGN był naturalny, bo to największa sieć franczyzowa w Polsce, oferująca solidne wsparcie i sprawdzony model biznesowy. Siła marki WGN, jej rozpoznawalność i doświadczenie to ogromny atut, który budzi zaufanie klientów i daje nam mocny start”