Franczyza Nieruchomości WGN

ul. Ruska 22 50 079 Wrocław ,
Phone: 71 337 84 00

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Otwórz z nami własne

Biuro Nieruchomości

Franczyza WGN to stabilny biznes
na każdy czas

Napisz do nas, aby rozpocząć współpracę!

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Franczyza nieruchomości WGN
Logo wielkiej giełdy nieruchomości
Centrala WGN

Polska, 50-079 Wrocław, ul. Ruska 22
e-mail: franczyza@wgn.pl

Otwórz z nami własne

Biuro Nieruchomości

Franczyza WGN to stabilny biznes
na każdy czas

Napisz do nas, aby rozpocząć współpracę!

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Franczyza nieruchomości WGN
Logo wielkiej giełdy nieruchomości
Centrala WGN

Polska, 50-079 Wrocław, ul. Ruska 22
e-mail: franczyza@wgn.pl

Logo Budynki
~100

biur WGN

Logo Teczka
34 lata

doświadczenia

Logo Certyfikat
73%

ofert na wyłączność

Logo Dłonie
280 000+

przeprowadzonych transakcji

Logo Medal
560 000+

zadowolonych klientów

Historia silnej marki franczyzowej WGN

Historia silnej marki franczyzowej WGN

Leszek Michniak Prezes Grupy WGN – fot. WGN

Analiza sukcesu WGN – podsumowuje Leszek Michniak

WGN działa na rynku już 34 rok i ma za sobą sfinalizowanych ponad 280 tysięcy transakcji, realizując marzenia około 900 000 klientów z Polski i zagranicy. Dzięki silnej pozycji marki, WGN dużo łatwiej buduje zaufanie klientów, korzystających z usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Marka ta wyróżnia się na tle konkurencji oraz wpływa w istotny sposób na wartość całej Grupy. Dzięki ogromnej rozpoznawalności klienci chętnie korzystają z usług marki, polecając ją innym i są lojalni wybranej marce.

Spis treści:
Początki
Nasza marka a konkurencja
Rynek nieruchomości 30 lat temu, a dzisiaj
Na rynku międzynarodowym
Rynek nieruchomości komercyjno-inwestycyjnych i premium
Franczyza nieruchomości

Franczyza WGN – początki

Wg specjalistów WGN najważniejsza jest wizja i trafienie we właściwe 5 minut na rynku, a potem ciężka praca całego zespołu i rozwijanie marki, zaczynając od własnego regionu. Następnie budowanie z sukcesem własnych oddziałów w innych lokalizacjach i wtedy dopiero rozwijanie sieci w oparciu o franczyzę w Polsce i zagranicą w oparciu o wcześniej wypracowane i sprawdzone know how. Franczyza w obrocie nieruchomościami – było to pionierskie, bardzo nowatorskie w latach 90-tych ubiegłego wieku – przedsięwzięcie na polskim rynku.

Najważniejszy jest właściwy czas, miejsce i charyzma, a także determinacja w dążeniu do osiągnięcia celu.
Początek lat 90-tych ubiegłego wieku był to czas sprzyjający wielu inicjatywom oraz rozwojowi przedsiębiorczości. Rynek to jednak szybko weryfikował i pozostawali najsilniejsi, najbardziej zdeterminowani oraz mający zaplecze finansowe.
Na przestrzeni tego okresu obserwowaliśmy, jak wiele znakomitych marek, w tym sieciowych znika z rynku bezpowrotnie.

Najważniejsze było znalezienie dobrego adresu dla biura i opracowanie prostej, chwytliwej nazwy oraz logotypu, a także strategii działania na dziesięciolecia. Po zrealizowaniu tych założeń klienci dosłownie czekali w kolejce, aby złożyć zlecenia. To był strzał w dziesiątkę. Absolutnie wstrzeliliśmy się w zapotrzebowanie rynku.

Gala WGN 2024

Gala WGN 2024 – fot. WGN

Konkurencja

Jedynym sposobem na to, aby w obecnych czasach wyróżnić się na tle konkurencji jest profesjonalizm, rzetelność, uczciwość w świadczeniu usług, zapewnienie klientowi poczucia bezpieczeństwa oraz kompleksowej obsługi, dbanie o bezpieczeństwo transakcji, bezwzględne przestrzeganie Kodeksu Etyki Pośrednika opracowanego przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. Wszystkie te cechy absolutnie wyróżniają WGN.

Równie istotna jest silna marka, kilkudziesięcioletnie doświadczenie, bogata oferta z szerokiego rynku nie tylko mieszkaniowego, ale również premium, komercyjno-inwestycyjnego i nieruchomości historycznych. Ale najważniejsze są stałe, liczne zespoły sprzedażowe profesjonalnych agentów i doradców na bieżąco podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe.

To wszystko sprawia, że WGN jest marką o unikalnej wartości, dobrze rozpowszechnioną wśród Polaków jak i na rynku międzynarodowym. Dzięki wyżej wymienionym czynnikom oraz wysokim standardom, Grupa w 2023 roku przeprowadziła ponad 15 400 transakcji sprzedaży i wynajmu nieruchomości o szacunkowej wartości blisko 13 mld PLN. A ten rok zakończy najprawdopodobniej jeszcze lepszym wynikiem – ponad 16 tysięcy.

Konwent Dyrektorów WGN 2024

Konwent Dyrektorów WGN 2024 – fot. WGN

Rynek nieruchomości 30 lat temu, a dzisiaj.

Klienci w latach 90-tych ubiegłego wieku byli mniej wymagający, rynek pośrednictwa w obrocie nieruchomościami dopiero się kształtował, panowała większa swoboda w regulowaniu stosunków umownych i to wszystko było wartością dodaną w sferze obrotu nieruchomościami. Pracowało się wtedy głównie na umowach pośrednictwa bez wyłączności. Nie było portali nieruchomościowych, a oferty reklamowano w codziennej prasie. WGN natomiast w latach 90-tych wydawał aż 5 tytułów wydawniczych – w tym jeden dwutygodnik i cztery miesięczniki regionalne.
Były też targi nieruchomości, również WGN organizował takie targi i to międzynarodowe REFE, sklasyfikowane na czwartej pozycji w Europie.

Teraz do dyspozycji agencji nieruchomości są dziesiątki branżowych portali i media społecznościowe. Sama nasza Grupa posiada 52 własne serwisy i portale oraz pracuje głównie na umowach pośrednictwa na wyłączność, które stanowią aż 73% wszystkich ofert.

Dzisiejsi klienci oczekują od agencji nieruchomości pełnego profesjonalizmu, doświadczenia i szerokiej wiedzy nie tylko z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Chcą współpracować z doradcą ds. nieruchomości, a nie z agentem, który tylko przekaże adres i zaprezentuje nieruchomość.

WGN na rynku międzynarodowym

W roku 2023 w Grupie WGN co 30 transakcja była przeprowadzona z klientem spoza Polski. Tak dobry wynik znajomości marki poza granicami Polski zawdzięczamy obecności na największych wydarzeniach konferencyjno-targowych w Europie (m.in. MIPIM w Cannes czy EXPO REAL w Monachium) począwszy od końca lat 90-tych do lat 20-tych tego wieku.
Aż 14,7 % osób odwiedzających flagowy portal WGN.pl jest z rynku międzynarodowego.

Radość z sukcesów WGN

Radość z sukcesów WGN – fot. WGN

Rynek nieruchomości komercyjno-inwestycyjnych i premium

Nie ma możliwości zbudowania pozycji lidera rynku nieruchomości premium bez zdobycia w pierwszej kolejności swojej rozpoznawalności i wiarygodności wśród klientów z rynku popularnego.
Nasza marka ma bardzo silną pozycję na rynku nieruchomości premium, jak i komercyjno-inwestycyjnym. Zawdzięcza to ponad 30-letniemu doświadczeniu, które daje poczucie bezpieczeństwa klientom przy obrocie nieruchomościami drogimi, również dzięki wyspecjalizowanym, dobrze wypozycjonowanym własnym portalom, jak m.in. ekskluzyw.pl, apartamentyrezydencje.com, propertyjournal.pl, komercja24.pl.

Budowaniu silnej pozycji sprzyja również, co jest ewenementem, gdy chodzi o usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, własne branżowe czasopismo Apartamenty&Rezydencje, które rozchodzi się w ponad 90 000 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej.

Franczyza nieruchomości WGN

Rok 1993 jest przełomowy w życiorysie WGN. Uruchomiono wtedy pierwsze franczyzowe biuro. Od tego roku datuje się początek budowy największej sieci franczyzowej nieruchomości w Polsce.

WGN-owcy na ściance

WGN-owcy na ściance – fot. WGN

Obecnie nasza Grupa posiada blisko 100 oddziałów własnych i franczyzowych, w których pracuje około 650 osób, w tym ponad 550 agentów i doradców.
Średni staż Partnerów franczyzowych w Grupie WGN wynosi aż 19 lat, a najstarsi są od 31 lat. Siedem biur prowadzi już drugie pokolenie, a kolejnych pięciu zamierza przejąć w najbliższym czasie.
To wszystko pokazuje, że biznes w nieruchomościach jest stabilny i niezawodny, co udowodnił nie raz w historii. Branża nieruchomości zawsze będzie nam towarzyszyła w życiu.

Nasze motto od lat 90-tych ubiegłego wieku brzmi – BYCIE LIDEREM ZOBOWIĄZUJE

5/5 - (3 votes)

Osiągnij sukces

w branży nieruchomości
Zobacz również.
Jak założyć biuro nieruchomości bez licencji?

Jak założyć biuro nieruchomości bez licencji?

Jak założyć biuro nieruchomości bez licencji? Obecnie rozpoczęcie działalności w takiej formie jest dużo prostsze niż dawniej. Z uruchomieniem biura nieruchomości wiążą się oczywiście pewne wymagania formalne, a także konieczność podjęcia istotnych decyzji biznesowych. W praktyce cały proces może jednak przebiegać bez potrzeby pozyskiwania żadnych specjalistycznych zezwoleń. Rozwiązaniem okazuje się bowiem model franczyzowy.

Czytaj więcej »
Globus

Franczyza WGN – pomysł na sprawdzony biznes

Franczyza nieruchomości WGN to idealny pomysł na własny biznes! Załóż biuro nieruchomości we współpracy z Grupą WGN a przekonasz się, że rozpoznawalna marka i blisko 30 lat doświadczenia w branży są gwarancją sukcesu. Partnerska umowa, 100% zysku dla Ciebie oraz sztab specjalistów służących pomocą. Poznaj zasady współpracy franczyzowej z WGN i otwórz własne biuro nieruchomości

Czytaj więcej »
Agencja nieruchomości w formie franczyzy

Agencja nieruchomości w formie franczyzy

Agencja nieruchomości w formie franczyzy to dobra koncepcja na dochodowy biznes. Korzystając z takiego modelu, można przeskoczyć poważne bariery wejścia na rynek powiązane z brakiem zaufania ze strony klientów. Do tego otrzymuje się potrzebne wsparcie, szczególne przydatne, gdy nie pracowało się wcześniej w branży nieruchomości. Zajęcie jest tymczasem ekscytujące i pełne wyzwań. Swoich sił możesz spróbować we współpracy z grupą WGN.

Czytaj więcej »
Jak założyć agencję nieruchomości?

Jak założyć agencję nieruchomości?

Jak założyć agencję nieruchomości? Takie pytanie zadaje sobie wiele osób, które zaznajomiły się z zasadami panującymi na tym rynku i widzą tam pole do własnej działalności. Można się przy tym kierować różnymi motywami, natomiast ze świadomością pewnych kompetencji, które będą potrzebne do uzyskania sukcesu. Pomoże w tym z pewnością wybór franczyzowego modelu biznesowego, najlepiej ze sprawdzoną marką WGN.

Czytaj więcej »
Sektor nieruchomości: najbardziej dochodowa franczyza

Sektor nieruchomości – najbardziej dochodowa franczyza

Najbardziej dochodowa franczyza to franczyza w obrocie nieruchomościami. W ostatnim czasie to właśnie ten biznes okazał się najbardziej dochodowym spośród innych sieci franczyzowych związanych z usługami. Nieruchomości od zawsze cieszyły się ogromną popularnością, ponieważ zawsze były, są i będą poszukiwane przez klientów, nie tylko jako pierwsze mieszkanie. W miarę wzrostu zamożności klienci nadal będą chcieli sprzedawać i kupować.

Czytaj więcej »
Kobieta tworząca wykres

Franczyza – sposób na biznes

W Polsce franczyza staje się coraz bardziej rozpoznawalnym sposobem na biznes. Zwiększa się wiedza przedsiębiorców na temat takiej formy prowadzenia własnej działalności. Franczyza to model biznesowy, polegający na sprzedaży towarów, usług czy technologii, opartej na wzajemnej współpracy pomiędzy dwoma, niezależnymi przedsiębiorstwami. Franczyzodawca daje prawa i nakłada obowiązki, a franczyzobiorca uzyskuje prawa i zobowiązuje się do respektowania obowiązków.

Czytaj więcej »
Pomysł na biznes 2024

Pomysł na biznes 2024

Pomysłów na biznes w 2024 roku jest bardzo dużo. Z pewnością zastanawia się nad nimi wiele osób, które w obecnych warunkach chciałyby pracować „na swoim”. Dzięki takiej pracy można dostarczyć sobie większej swobody, ale i atrakcyjniejszych zarobków. W obecnych niepewnych warunkach społeczno-gospodarczych może to być również rozwiązanie na zapewnienie sobie pewniejszej przyszłości. Jeśli szukasz sprawdzonego przepisu na sukces, zainteresuj się franczyzą nieruchomości z Grupą WGN.

Czytaj więcej »
Franczyza: pomysł na biznes

Franczyza: pomysł na biznes

Franczyza: pomysł na biznes, który przyniesie sukces? Ten model funkcjonowania przedsiębiorstw zyskał dużą popularność, lecz przez to wywołuje równie wiele dyskusji. Zastanawiasz się, o co tak naprawdę w nim chodzi i czy rzeczywiście jest to koncepcja godna rozważenia? Podpowiadamy, o czym trzeba wiedzieć w tym zakresie i jak przekłada się to na branżę nieruchomości. Osoby chcące spróbować swoich sił na tym rynku i mające ku temu odpowiednie predyspozycje zapraszamy do współpracy z grupą WGN. Franczyza nieruchomości może być lukratywnym sposobem na biznes, jednak wymaga zaangażowania, o czym trzeba pamiętać.

Czytaj więcej »
Jak zostać franczyzobiorcą?

Jak zostać franczyzobiorcą?

Jak zostać franczyzobiorcą? Czy aby dołączyć do sieci franczyzowej, trzeba dysponować bogatą wiedzą branżową? Takie pytania zadaje sobie wiele osób, które miały styczność z tematem tego modelu biznesowego, który zaintrygował ich potencjalnymi korzyściami. Te mogą być naprawdę wymierne, oczywiście pod warunkiem wybrania dobrej do tego branży i posiadania stosownych umiejętności w zakresie zajmowania się danym zajęciem. Ciekawe możliwości daje rynek nieruchomości, który może dać pełen wyzwań zawód i perspektywę zarobienia naprawdę dobrych pieniędzy. O ile jest to bardzo lukratywny biznes, o tyle na wybór tej branży powinny decydować się osoby kreatywne, z niesłabnącym zapałem, przedsiębiorcze i lubiące relacje interpersonalne.

Czytaj więcej »
Franczyza współpraca z WGN

Franczyza: współpraca z WGN

Franczyza: współpraca z WGN to sprawdzony pomysł na biznes. Światowe i krajowe wydarzenia udowodniły, że rynek nieruchomości jest bardzo odporny na niespodziewane sytuacje oraz kryzysy. Całkowicie samodzielne zaangażowanie się w tym segmencie bywa jednak wyzwaniem. Często problemem nie są nawet finanse, lecz brak odpowiedniej wiedzy i zaufania ze strony potencjalnych klientów. Ten model biznesowy pozwala pokonać takie bariery i może prowadzić do otworzenia biura, które odniesie wielki sukces.

Czytaj więcej »
Agencja nieruchomości w Polsce - lepiej we franczyzie, czy na własną rękę?

Agencja nieruchomości w Polsce – lepiej we franczyzie, czy na własną rękę?

Agencja nieruchomości w Polsce jest bardziej opłacalna we franczyzie, czy na własną rękę? To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z rynkiem nieruchomości. Prowadzenie własnego biura nieruchomości w Polsce to zawodowy cel wielu osób. Jest to forma biznesu atrakcyjna zarówno dla osób, które działają już w tej branży, jak również dla tych do tej pory z nią nie związanych. Wiele zależy jednak od wiedzy, jaką już posiada taka osoba. Liczy się także jej doświadczenie w praktyce. Poleganie na własnych nabytych umiejętnościach może być tak samo korzystnym rozwiązaniem, jak współpraca z cenionym na rynku biurem nieruchomości. Należy jednak zaznaczyć, że w wielu aspektach wybór franczyzy może okazać się bezpieczniejszy.

Czytaj więcej »
Własne biuro nieruchomości - zarobki

Własne biuro nieruchomości – zarobki

Zarobki we własnym biurze nieruchomości są zagadnieniem w pewnym stopniu skomplikowanym. Wszystko przez to, że trudno jest tu mówić o jednoznacznych liczbach. Jest to uzależnione od ilości klientów czy wartości realizowanych transakcji. Właściciel takiego podmiotu ma szansę na lepsze wynagrodzenie niż sam agent, choć bierze na siebie więcej odpowiedzialności i obowiązków. Warto rozważyć pójście drogą franczyzy, która może być bardzo opłacalna.

Czytaj więcej »

Już dziś zacznij

budować swoją przyszłość

Zadaj pytanie. Skontaktuj się z Nami.

Magdalena Nyrka

Menadżer ds. Rozwoju Grupy WGN

Agentka Franczyza Nieruchomości WGN

Luiza Stasiak

Dyrektor ds. Rozwoju Grupy WGN

Zadzwoń
NAPISZ DO NAS
Scroll to Top