Fot. WGN
Franczyza w małym mieście może być świetnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują sposobu na rozpoczęcie własnej działalności. Biznesy prowadzone w takiej formie często doskonale prosperują właśnie w niewielkich miejscowościach. Model franczyzowy zapewnia wiele dodatkowych korzyści, włącznie z ułatwionym, pewnym i bezpiecznym startem. Na szczególną uwagę zasługuje branża nieruchomości ze względu na dużą popularność biur w małych miastach.
Spis treści:
Jaka będzie dobra?
Opłacalność modelu franczyzowego
Sprawdzona i renomowana marka
Dlaczego branża nieruchomości to świetny wybór?
Niewygórowane wymagania
Szerokie możliwości współpracy
Jaka franczyza w małym mieście będzie dobra?
Dobra franczyza w małym mieście to taka, która opiera się na solidnie przemyślanym pomyśle. Obrana koncepcja biznesowa powinna przede wszystkim mieć rzeczywiste szanse rozwoju w danej miejscowości. Aby do minimum ograniczyć ryzyko niepowodzenia, warto skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań. Do takich właśnie należy franczyza na rynku nieruchomości, dostępna we współpracy z Grupą WGN. Wybór naszej oferty może się okazać korzystny z wielu różnych względów.
Opłacalność modelu franczyzowego
Podstawową zaletą modelu franczyzowego jest fakt, że nie wymaga on posiadania dużych nakładów finansowych na starcie. Z reguły na początek takiej działalności wystarczy 20–30 tys. złotych. Franczyza znacząco ogranicza też ryzyko niepowodzenia, a zarazem poszerza perspektywę prowadzenia bardzo dochodowego biznesu. Sporym potencjałem pod tym względem wyróżniają się właśnie stosunkowo niewielkie miasta, których specyfika mocno odbiega od dużych metropolii. Liczba potencjalnych klientów jest w nich co prawda mniejsza, jednak szanse dotarcia do osób faktycznie zainteresowanych ofertą biura – zdecydowanie większe. Potencjał dodatkowo wzrasta w przypadku franczyzy otwieranej pod szyldem cenionej marki, która już posiada odpowiedni status a zwłaszcza kilkudziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości.

Eleganckie agentki WGN – Fot. WGN
Sprawdzona i renomowana marka
Obecnie klienci dużo chętniej korzystają z usług marek, które dobrze się kojarzą i budzą zaufanie. Wybór sprawdzonej franczyzy jest więc sposobem na to, aby już na starcie zainteresować odbiorców ofertą agencji czy biura. Biznes taki prowadzony jest pod łatwo rozpoznawalnym logo, co z kolei znacząco ogranicza koszty prowadzenia działań promocyjno-marketingowych. Wydatków na promocję nie da się natomiast uniknąć w przypadku całkowicie nowych firm, które są dopiero na etapie kształtowania swojego wizerunku wśród klientów. Wybór modelu franczyzowego jest pod tym względem szczególnie korzystny w małych miastach, gdzie można dużo łatwiej zidentyfikować potrzeby lokalnej społeczności. Działalność w takiej formie pozwala na wypełnienie określonej luki na rynku bądź też ukierunkowanie się na usługi o wysokim zapotrzebowaniu.
Dlaczego branża nieruchomości to świetny wybór dla franczyzy w małym mieście?
Franczyza w małym mieście może być bardzo opłacalna, szczególnie w wybranych branżach. Dotyczy to chociażby segmentu spożywczego, gastronomicznego czy farmaceutycznego, a także usługowego – np. fryzjerskiego i kosmetycznego. Bezkonkurencyjna pod tym względem jest też branża nieruchomości, zwłaszcza w przypadku modelu bazującego na klarownej i jasnej współpracy. Franczyza WGN skutecznie przyciąga nowych klientów również do mniejszych miejscowości, co podnosi popyt i zwiększa obroty biur funkcjonujących w takich obszarach.
Niewygórowane wymagania
Model franczyzowy doskonale sprawdza się w branży nieruchomości chociażby dlatego, że pośredników nie obowiązują obecnie żadne wymogi licencyjne. Do prowadzenia biura nie są też potrzebne konkretne kwalifikacje, przy czym wiedza z zakresu finansów i specyfiki rynku może się okazać przydatna. Działalność w takiej formie obejmuje oczywiście bezpośrednią współpracę z klientami, dlatego do pożądanych kompetencji należy także komunikatywność oraz zdolność nawiązywania i utrwalania relacji. Umiejętności takie znacząco pomagają w finalizowaniu transakcji, a tym samym przyczyniają się do wzrostu satysfakcji odbiorców oraz zysków biura. Nie bez znaczenia pozostają też pewne zdolności menedżerskie, przydatne chociażby w organizacji pracy i zarządzaniu zespołem. Warto ponadto cechować się odpowiednią determinacją, która podnosi poziom zaangażowania i stanowi podstawę sukcesu w branży.

Integracja WGN-owców i wykładowców na Kongresach WGN – Fot. WGN
Szerokie możliwości współpracy
Nasza Grupa WGN jest liderem w branży nieruchomości, który funkcjonuje na rynku już od kilku dekad. Do cech wyróżniających nasz model biznesowy należy jego potwierdzona skuteczność. Każdy współpracujący z nami Partner może liczyć na kompleksowe wsparcie w całym procesie zakładania, rozwijania i prowadzenia działalności w formie biura nieruchomości. Zapewniamy jednak sporą swobodę we wprowadzaniu własnych koncepcji, a zarazem dzielimy się wiedzą wspierającą sukces każdego projektu. Niemałą zaletą jest pełna przejrzystość pod względem rozliczeń. Współpraca z nami opiera się na jasno ustalonej, a przy tym bardzo przystępnej opłacie franczyzowej. Od obrotów nie oczekujemy żadnych dodatkowych procentów, co daje pewność stabilności wypracowanych zysków. Zachęcamy do kontaktu i sprawdzenia oferty franczyzowej WGN.
Kontakt – franczyza@wgn.pl.
Więcej informacji na temat franczyzy nieruchomości – franczyzawgn.pl
Motto WGN – Bycie Liderem Zobowiązuje