Fot. WGN
Franczyza nieruchomości może stanowić lukratywne źródło przychodów. Ważne jest jednak, aby spośród wielu propozycji wybrać tę odpowiednią – dobrym przykładem jest franczyza WGN, która oferuje partnerskie zasady współpracy biznesowej. Czy warto wejść w działalność biznesową na rynku nieruchomości w Polsce w modelu franczyzowym? Biura, które obecnie prężnie działają na rynku, stanowią poświadczenie opłacalności tego biznesu.
Spis treści:
Wybór odpowiedniego Franczyzodawcy ma kluczowe znaczenie
Czym właściwie jest ten model biznesowy?
Franczyzodawca niczym ster biznesowego statku
Na co zwrócić uwagę przy wyborze Franczyzodawcy?
Bezpieczniej u boku doświadczonego przedsiębiorcy
Franczyza nieruchomości WGN – sprawdzony Partner w biznesie
Franczyza nieruchomości WGN stanowi ofertę współpracy biznesowej silnej i sprawdzonej marki – Wielkiej Giełdy Nieruchomości, która z powodzeniem działa na rynku nieruchomości od 1991 roku. Wieloletnie doświadczenie i ciągły rozwój to fundament oferty franczyzowej Grupy WGN. Jako franczyzodawca, WGN dba o swoich Partnerów, i dzięki tej współpracy zwiększa zasięg na rynku nieruchomości w całej Polsce i na rynku międzynarodowym. Od 34 lat marka umacnia swoją pozycję na rynku, a dzięki wielopłaszczyznowej promocji rośnie jej rozpoznawalność wśród klientów.
Ale od początku…
Zacznijmy jednak od tego, czym właściwie jest franczyza, i czy jest to opłacalny sposób na biznes w Polsce. Franczyza jest rodzajem działalności gospodarczej, która prowadzona jest pod szyldem innej sieci, należącej do franczyzodawcy. Franczyzobiorca, czyli osoba, która chce działać pod szyldem tej sieci, prowadzi działalność gospodarczą we własnym imieniu oraz na własny rachunek, jednak w zgodzie z koncepcją franczyzodawcy. W takim przypadku franczyzodawca otrzymuje od franczyzobiorcy pełne know-how, dzięki czemu zyskuje mocny fundament do rozpoczęcia biznesu na rynku nieruchomości w Polsce i za granicą. Franczyzodawca przekazuje mu wiedzę, na temat tego, w jaki sposób wejść w ten biznes, na co zwracać szczególną uwagę oraz jak rozwijać swoje biuro nieruchomości.
Branża nieruchomości wydaje się dla wielu osób atrakcyjnym rodzajem biznesu. Niekiedy zniechęcająca dla nich jest jednak świadomość, że nie posiadają żadnej specjalistycznej wiedzy, która umożliwiłaby im start w tej branży.
Dawniej, aby zostać doradcą ds. nieruchomości, trzeba było zdobyć licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami. Obecnie licencja taka nie jest już potrzebna, co sprawia, że rynek nieruchomości jest otwarty dla wszystkich przedsiębiorczych osób chcących pracować w usługach.
Jeśli cechuje cię charyzma i zapał do pracy, lubisz podejmować nowe wyzwania, a współpraca z klientami to dla ciebie przyjemność, franczyza WGN może być tym biznesem, którego szukasz.
Coffee time w trakcie intensywnych szkoleń Grupy WGN – Fot. WGN
Doradztwo biznesowe w ramach umowy
Tego rodzaju współpraca biznesowa posiada jeszcze jedną zaletę. Mowa o doradztwie biznesowym, czyli wsparciu ze strony franczyzodawcy. Jako nowy partner biznesowy, franczyzobiorca może liczyć na wsparcie merytoryczne oraz praktyczne wskazówki, na temat tego, jak na co dzień radzić sobie z wyzwaniami rynku nieruchomości. Możliwość czerpania z doświadczeń i wiedzy franczyzodawcy, często może być kluczowe dla rozwoju działalności franczyzobiorcy. Z uwagi na to, wejście na rynek nieruchomości pod skrzydłami znanej marki, wydaje się być bardziej bezpieczną i obiecującą rozwój opcją niż samodzielny start w tej branży.
Dlaczego warto wybrać franczyzę nieruchomości WGN?
Co wyróżnia franczyzę WGN spośród innych, konkurencyjnych ofert na rynku nieruchomości? WGN to silna marka, która stawia nie tylko na sukces centrali, ale również wszystkich biur franczyzowych. Dobro marki to dobro całej Grupy.
Swoim partnerom franczyzowym WGN przekazuje pełne know-how, czyli pakiet wiedzy i dokumentów niezbędnych do wystartowania w tym biznesie. Zwłaszcza na początku biznesu franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w zakresie wyboru biura do prowadzenia działalności, sposobów pozyskiwania klientów, doboru współpracowników, przygotowywania ofert nieruchomości itp.
WGN działa nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym. Przez wiele lat Marka zaznaczała swoją obecność na światowych rynkach, poprzez uczestnictwo w targach MIPIM w Cannes oraz EXPO REAL w Monachium. Grupa WGN obsługuje nieruchomości we wszystkich segmentach, od mieszkaniówki, poprzez nieruchomości komercyjne, na inwestycjach z segmentu Premium kończąc.
WGN buduje swoją silną pozycję, wydając branżowe czasopisma poświęcone promowaniu ofert nieruchomości, które posiadają w swojej bazie ofert jego partnerzy biznesowi. WGN promuje się szeroko także w Internecie. Oferty Grupy WGN, czyli zarówno Centrali, jak również wszystkich biur franczyzowych, publikowane są w najpopularniejszych portalach i serwisach, zarówno własnych, jak i zewnętrznych firm. Na sukcesy transakcyjne składa się nie tylko samodzielna praca poszczególnych biur, ale także współpraca pomiędzy nimi. Przedstawiciele poszczególnych biur WGN, często wspólnie dopinają transakcje pomiędzy miastami, co dowodzi, że franczyza WGN działa pod szyldem partnerstwa biznesowego i wspólnego wspierania się w dążeniu do sukcesu.
Jako doświadczony franczyzodawca, WGN wie, jak ważny jest ciągły samorozwój. Dlatego Centrala WGN przykłada tak dużą wagę do organizacji cyklicznych konferencji szkoleniowych, które przygotowuje z myślą o swoich franczyzobiorcach. Dzięki udziałowi w profesjonalnych szkoleniach, zarówno dyrektorzy biur, jak i ich pracownicy, mogą podnosić poziom posiadanej wiedzy. To także doskonała okazja do wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biur WGN.
Dzięki franczyzie WGN osoba, która chciałaby zacząć działać na rynku nieruchomości, może spełnić to marzenie, nawet jeśli początkowo nie posiada specjalistycznej wiedzy. Jako doświadczony franczyzodawca, WGN wspiera swoich Partnerów, zwłaszcza na początku ich biznesowej drogi. Wskazuje, na czym początkujący przedsiębiorca powinien się skupić, aby szybko zaznaczyć obecność swojego biura na lokalnym rynku nieruchomości. Podpowiada także, z jakimi problemami może się spotkać. Tego rodzaju wsparcie może pomóc franczyzobiorcy w uniknięciu negatywnych doświadczeń lub będzie on mógł szybko sobie z nimi poradzić.
29. Konwent Dyrektorów biur WGN – Fot. WGN
Łatwiejszy i pewniejszy start w biznesie
Czy rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej pod szyldem funkcjonującej już i rozpoznawalnej na rynku marki, oznacza łatwiejszy i pewniejszy start w biznesie? Z pewnością dzięki tego rodzaju współpracy, franczyzobiorca może mieć prostszy start w biznesie. Przede wszystkim może liczyć na wsparcie w pozyskiwaniu ofert, praktyczne wskazówki ze strony franczyzodawcy oraz przedstawicieli innych biur franczyzowych. Franczyzobiorca przekaże mu pakiet know-how, który stanowi wiedzę w pigułce. Znajdują się tam potrzebne dokumenty, wzory umów i procedury. Krótko mówiąc – wszystko, co jest niezbędne na początku biznesowej ścieżki. Sukces jednostki składa się na sukces Grupy. Partnerzy WGN pielęgnują współpracę zespołową, dzięki czemu Grupa odnosi tak duże, ponadprzeciętne sukcesy na rynku nieruchomości.
Zapraszamy do kontaktu – wspólnie zbudujemy Twój sukces.
Kontakt – franczyza@wgn.pl.
Więcej informacji na temat franczyzy nieruchomości – franczyzawgn.pl