Fot. WGN
Sieć biur nieruchomości WGN jest chętnie wybierana przez przyszłych franczyzobiorców. Przedsiębiorcy Ci cenią sobie Grupę WGN, ponieważ wiedzą, że posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży, które potwierdzone jest wysokimi osiągnięciami. Jest to bardzo istotna wartość dodana, która stanowi jedno z kryteriów branych pod uwagę przez przedsiębiorców podczas poszukiwań idealnego Partnera do biznesu.
Spis treści:
Oferta franczyzowa godna uwagi
Wiedza teoretyczna też jest ważna
(Nie)każdy może zostać pośrednikiem?
Podejście do Klienta i liczba transakcji
Podsumowanie
Sieć biur nieruchomości WGN – wiedza i doświadczenie
Dlaczego to właśnie sieć biur nieruchomości WGN jest często wybierana przez przedsiębiorców, którzy chcą wejść na rynek nieruchomości? Wielka Giełda Nieruchomości (WGN) rozpoczęła swoją przygodę w 1991 roku. Szybko zaczęła zaznaczać swoją obecność na wrocławskim rynku nieruchomości, ekspansja marki w innych polskich miastach była nieunikniona.
Obecnie, w 34-tym roku swojej działalności, Grupa WGN może poszczycić się szerokim wachlarzem ofert nie tylko w segmencie mieszkaniowym, ale i w premium jak i inwestycyjno-komercyjnym. Od początku swojego istnienia Grupa WGN stawiała na profesjonalne podejście do Klienta, kompleksową obsługę i bezpieczeństwo transakcji. Obecnie Grupa WGN sfinalizowała już ponad 280 tysięcy transakcji na rynku nieruchomości.
WGN to rozpoznawalna marka, posiadająca dobre opinie, co skłania osoby chcące wejść we franczyzę do skierowania kroków właśnie ku Centrali WGN.
Solidne know-how podstawą udanego biznesu
WGN może pochwalić się solidnie dopracowanym know-how, które stanowi podstawę przy codziennej pracy doradców ds. nieruchomości. Know-how zawiera wiele cennych i wartościowych informacji, w tym także wzory niezbędnych dokumentów. To pakiet wiedzy, którym każdy przedsiębiorca rozpoczynający działalność na rynku nieruchomości, powinien posiadać.
Jak franczyzodawca, WGN dba nie tylko o to, aby franczyzobiorcy otrzymali od niego aktualną wiedzę w pigułce w ramach wspomnianego wcześniej know-how. Zapewnia też dostęp do cyklicznych szkoleń biznesowych, podczas których uczestnicy mają szansę na zwiększenie swojego poziomu wiedzy.
Centrala WGN wspiera też swoich Partnerów biznesowych na etapie poszukiwań idealnej lokalizacji do prowadzenia biura nieruchomości. Jest to bardzo ważna kwestia, od której często zależy, czy klient z ulicy zechce przekroczyć próg biura. Istotne jest też odpowiednie oznaczenie biura nieruchomości, nad czym Centrala WGN także trzyma pieczę.

Rozmowy w kuluarach podczas szkoleń – Fot. WGN
Rynek nieruchomości otwarty dla każdego?
Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy nie posiadając odpowiednich kwalifikacji zawodowych, może spróbować swoich sił na rynku nieruchomości w Polsce. Dawniej, aby zostać doradcą ds. nieruchomości, należało zdobyć odpowiednie kwalifikacje.
Obecnie licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami już nie funkcjonuje. Aby stać się doradcą ds. nieruchomości, nie trzeba więc podchodzić do żadnych egzaminów. Niemniej nie oznacza to, że każdy sprawdzi się w tego rodzaju działalności biznesowej.
Osoba pracująca w branży nieruchomości musi cechować się predyspozycjami do wykonywania tego zawodu. Musi być punktualna, rzetelna i poważnie podchodzić do weryfikacji dokumentów technicznych. Ponadto musi posiadać odpowiednie podejście do klienta. Z uwagi na to, że każdy klient jest inny, doradca ds. nieruchomości musi cechować się pewnego rodzaju plastycznością. Ważna jest też umiejętność zarządzania własnym czasem pracy. Jako właściciel biura nieruchomości, osoba taka musi także umiejętnie zarządzać zespołem pracowników.
Osiągnięcia Grupy przemawiają na korzyść całej sieci biur nieruchomości WGN
Grupa WGN działa na rynku od 1991 roku, co pozwoliło jej na zdobycie wysokiej rozpoznawalności wśród klientów nie tylko w Polsce. To marka o ugruntowanej pozycji na rynku. W 1993 roku pod szyldem WGN otwarte zostało pierwsze biuro franczyzowe, które zapoczątkowało tworzenie sieci biur nieruchomości tej marki. Był to przełomowy czas w historii firmy.
Od 1999 roku, jako jedyna w Polsce marka działająca na rynku nieruchomości, Grupa WGN zaczęła uczestniczyć w największych targach branżowych za granicą. Mowa tutaj o prestiżowych targach, które corocznie skupiają w jednym miejscu uczestników z areny międzynarodowej. Od tego roku przedstawiciele Centrali WGN regularnie brali udział w MIPIM w Cannes. Od 2002 roku przedstawiciele Centrali WGN uczestniczyli regularnie również w targach Expo Real w Monachium. W ten sposób marka zaczęła budować międzynarodową renomę.
Centrala WGN powołała do życia wydawnictwo „INVESTMENT PROPERTIES – WGN GROUP”. Magazyny ukazujące się pod jego szyldem przeznaczone były głównie na rynek międzynarodowy i były dystrybuowane m.in. na wspomnianych już targach MIPIM oraz EXPO REAL. W magazynach tych prezentowane były wybrane nieruchomości komercyjne, które WGN miał pod swoimi skrzydłami.
W 2003 roku uruchomione zostały pierwsze zagraniczne oddziały franczyzowe WGN.
W 2007 roku Centrala WGN nawiązała strategiczną współpracę z zagraniczną firmą, działającą na terenie Ameryki. Mowa o REALTY EXECUTIVES INTERNATIONAL.
W 2011 roku w oddziałach WGN uruchomione zostało doradztwo kredytowe, co zwiększyło zakres usług oferowanych klientom biur.
W 2018 roku, Centrala funkcjonująca do tej pory jako Wrocławska Giełda Nieruchomości, zmieniła nazwę na Wielka Giełda Nieruchomości. Również w tym roku WGN nawiązało współpracę z Europejskim Instytutem Nieruchomości (EIN), otwierając Akademię Nieruchomości i Inwestycji.
W 2024 roku Grupa WGN sfinalizowała ponad 15 200 transakcji.
Bogata historia i wysokie osiągnięcia wpisują się w sukces całej Grupy WGN. Tak duże osiągnięcia świadczą o dużym doświadczeniu, a także stanowią potwierdzenie ciągłego rozwoju marki. Odpowiadanie na bieżące trendy rynkowe jest jedną z ważniejszych cech dobrego biura nieruchomości. WGN dba o to, aby utrzymywać swoją wysoką pozycję na rynku.

Interesujące wykłady na szkoleniach Grupy WGN – Fot. WGN
Siła w Grupie
WGN stawia na ciągły rozwój i zwiększanie kompetencji. Dba przy tym, aby wszystkie biura franczyzowe działające pod szyldem marki WGN reprezentowały ten sam, wysoki poziom. W tym celu organizuje cykliczne konferencje szkoleniowe, podczas których przedstawiciele biur franczyzowych WGN mają okazję do zgłębienia i poszerzenia posiadanej wiedzy. Równolegle odbywają się co pół roku spotkania Dyrektorów Biur na zamkniętych Konwentach. Mogą też poruszyć na forum Grupy wszelkie problematyczne dla nich kwestie, aby uzyskać profesjonalną poradę. Tego rodzaju wydarzenia stanowią doskonałą okazję nie tylko do wzięcia udziału w szkoleniach biznesowych. To też doskonała okazja do zacieśnienia więzów z przedstawicielami pozostałych biur działającymi we franczyzie WGN. Spotkania takie mogą być okazją do nawiązania współprac biznesowych pomiędzy biurami, co będzie owocowało kolejnymi transakcjami na rynku nieruchomości.
Franczyza WGN to dobry wybór dla osób którym zależy na Partnerskim działaniu i wspólnym sukcesie. WGN wierzy, że siła tkwi w Grupie, dlatego stawia na uczciwe warunki współpracy franczyzowej, korzystne i atrakcyjne dla obu stron.
Zachęcamy do współpracy z Grupą WGN, a także zapraszamy do nawiązania kontaktu – franczyza@wgn.pl.
Więcej informacji na temat franczyzy nieruchomości – franczyzawgn.pl