Fot. WGN
Zastanawiasz się, na czym polega franczyza nieruchomości? Jest to model prowadzenia biznesu, który w Polsce rozwija się prężnie już od lat. Jak prezentuje się oferta franczyzy nieruchomości? Czy ten rodzaj biznesu sprawdza się i może przynieść satysfakcjonujące dochody? Warto przyjrzeć się rynkowi nieruchomości w Polsce. Poszczególne jego segmenty stale się rozwijają, co sprawia, że wciąż jest zapotrzebowanie na wsparcie dla klientów ze strony biur nieruchomości, które oferują profesjonalną obsługę w zakresie zakupu i sprzedaży nieruchomości.
Spis treści:
Własny biznes pod szyldem sprawdzonej marki
Niesprzyjające warunki nie zatrzymały przedsiębiorców
Czy trzeba posiadać licencję?
Wybór odpowiedniego Partnera biznesowego jest kluczowy
Wspólnie po sukces
Na czym polega franczyza nieruchomości? Zacznij własny biznes pod szyldem sprawdzonej marki!
Szukasz pomysłu na biznes i zastanawiasz się, na czym polega franczyza? Ten model biznesowy przyciąga wiele osób, które chciałyby otworzyć własną działalność gospodarczą, jednak nie mają odpowiedniej wiedzy ani doświadczenia, aby rozpocząć biznes samodzielnie. Siłą franczyzy jest możliwość skorzystania z know-how, jakie wybrany franczyzodawca wypracował przez lata. Warto zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności pod szyldem sprawdzonej, prestiżowej i doświadczonej marki, pod skrzydłami której działają już inni franczyzobiorcy. Warto przy tym sprawdzić, jak wielu franczyzobiorców dana firma posiada. Jeśli biur franczyzowych jest dużo, to wniosek nasuwa się sam – to zapewne sprawdzony franczyzodawca, któremu zaufało już wielu przedsiębiorców, i z którym można wspólnie dążyć po sukces.
Biznes, któremu nawet pandemia nie straszna
Pandemia koronawirusa, która wybuchła w Polsce, była dla rynku nieruchomości swego rodzaju testem. Nowa sytuacja szybko zweryfikowała, jak pojawienie się nowych realiów wpływa na poszczególne segmenty rynku nieruchomości. Okres pandemii był też wyzwaniem dla przedsiębiorców prowadzących biura nieruchomości. Jak się jednak okazało, branża ta jestem na tyle elastyczna, że doradcy ds. nieruchomości działali biznesowo nawet w okresie lockdownu, kontaktując się ze swoimi potencjalnymi klientami drogą telefoniczną lub mailową. To pokazało, że niezależnie od warunków, branża nieruchomości nie poddaje się lekko, a osoby prowadzące działalność w tym segmencie rynku, mogą znaleźć rozwiązania, które pozwolą im na nieprzerwane prowadzenie działalności biznesowej.
Agentki WGN na ściance – Fot. WGN
Czy brak doświadczenia to przeszkoda?
Osoby, które marzą o tym, aby rozpocząć własny biznes w branży nieruchomości, nie zawsze posiadają doświadczenie zawodowe. Czy oznacza to, że nie będą one mogły zrealizować swoich planów? Nic bardziej mylnego. Wprawdzie dawniej, aby zostać doradcą ds. nieruchomości, konieczne było posiadanie licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami. Obecnie taka licencja nie jest już wymagana, co otworzyło biznesową drogę na rynku nieruchomości dla wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w tej branży. Braku wiedzy i doświadczenia nie da się jednak ominąć. W takiej sytuacji najlepszą drogą jest skorzystanie z oferty franczyzowej firmy, która działa już na rynku nieruchomości i posiada wieloletnie doświadczenie w tej branży. Taki Partner biznesowy pokaże, jak w praktyce wygląda franczyza nieruchomości, na czym należy się skupić na starcie biznesu, oraz jakie działania podejmować, aby uniknąć prostych błędów, do których często dochodzi na starcie działalności.
Podstawowym celem podjęcia się współpracy biznesowej na zasadach franczyzy nieruchomości, jest możliwość skorzystania ze wsparcia bardziej doświadczonego partnera, który jest ekspertem w tej branży i osiągnął ponadprzeciętny sukces.
Decydując się na franczyzę nieruchomości, którą oferuje WGN, nowy partner biznesowy otrzyma pełne wsparcie oraz pakiet know-how. Franczyzodawca podpowie, jaka lokalizacja będzie korzystna do otwarcia biura, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Zwróci uwagę na najważniejsze kwestie, podpowie, w jaki sposób budować własny zespół doradców oraz jak przygotowywać oferty nieruchomości na sprzedaż i wynajem, a także jak odpowiednio prezentować nieruchomości potencjalnym nabywcom i najemcom.
Pakiet know-how, który WGN jako franczyzodawca przekazuje nowym partnerom biznesowym, zawiera pakiet wzorów dokumentów i umów, które są niezbędne na starcie biznesu. Dodatkowo Centrala jako franczyzodawca dba o to, aby pod marką WGN pracował zespół doświadczonych specjalistów. W tym celu organizuje cykliczne szkolenia i konferencje, które mają na celu systematycznie podnosić poziom wiedzy posiadanej przez franczyzobiorców oraz ich pracowników.
Na czym polega franczyza nieruchomości i czy działalność pod szyldem WGN jest dobrym wyborem?
Przedstawiliśmy już, na czym polega franczyza nieruchomości. Chcąc jednak wybrać odpowiedniego franczyzodawcę, przyszły przedsiębiorca musi przeanalizować oferty dostępne na rynku. Do współpracy biznesowej warto brać pod uwagę dużych graczy rynkowych. Warto przy tym sprawdzić, czy potencjalny franczyzodawca posiada już inne biura franczyzowe. Dodatkowo warto poświęcić czas na sprawdzenie, jak długo biura te funkcjonują już na rynku nieruchomości. Franczyza nieruchomości WGN może być dobrym wyborem biznesowym. Grupie WGN zaufało już wielu przedsiębiorców, którzy związani są z tą marką już od wielu lat, i w dalszym ciągu rozwijają się na rynkach regionalnych. Najstarsi Partnerzy są w Grupie WGN od ponad 30 lat, a siedem biur prowadzi już drugie pokolenie.
Prowadzenie własnego biura pod szyldem marki WGN niesie ze sobą szereg korzyści dla franczyzobiorcy. Już na starcie zyska on rozpoznawalne logo firmy, co ułatwi mu pozyskanie nowych klientów. Franczyzobiorca może też liczyć na wsparcie ze strony swojego partnera biznesowego. Franczyzodawca będzie mu też zapewniał dostęp do cyklicznych szkoleń, dzięki którym franczyzobiorca będzie mógł podnosić poziom swojej wiedzy na temat rynku nieruchomości i zasad prowadzenia biznesu w Polsce. WGN promuje ponadto oferty swoich franczyzobiorców zarówno na portalach internetowych, które należą do franczyzodawcy, jak również na portalach zewnętrznych firm. W sumie na ponad 140 portalach, serwisach i subdomenach. Dodatkowo wybrane oferty prezentowane są również w wydawanych magazynach Apartamenty&Rezydecje, co dodatkowo zwiększa zasięg tych ofert, a także stanowi dla biur swego rodzaju wizytówkę potwierdzającą profesjonalne podejście do prezentacji ofert nieruchomości.
Wszystko to sprawia, że rozpoczęcie prowadzenia własnej działalności biznesowej pod szyldem znanej marki, jaką jest Grupa WGN, jest dużo prostsze, niż jej samodzielne rozpoczęcie i budowanie marki od podstaw.
Wielka Gala WGN na 55. Kongresie – Fot. WGN
W Grupie jest siła
Siłą lukratywnego biznesu może być praca w Grupie. WGN stawia na Partnerstwo. Franczyzodawca organizuje cykliczne konferencje szkoleniowe, podczas których przedstawiciele poszczególnych biur nieruchomości mogą spotkać się ze sobą na żywo i wymienić doświadczeniami. To także doskonała okazja do nawiązania współpracy pomiędzy poszczególnymi przedstawicielami biur. Takie spotkania niejednokrotnie zaowocowały już wspólnym dopinaniem transakcji na rynku nieruchomości, dzięki czemu Grupa WGN jeszcze mocniej zaznacza swoją pozycję na polskim rynku nieruchomości.
Franczyza nieruchomości WGN jest na tyle atrakcyjna, że zachęciła już wielu Partnerów do zasilenia szeregów Grupy WGN. Cały czas do Centrali napływają kolejne zapytania o współpracę, co stanowi poświadczenie, że WGN jest atrakcyjnym franczyzodawcą w branży nieruchomości.
Zapraszamy do kontaktu – wspólnie zbudujemy Twój sukces.
Kontakt – franczyza@wgn.pl.
Więcej informacji na temat franczyzy nieruchomości – franczyzawgn.pl