Wybór odpowiedniego Partnera franczyzowego, takiego jak Grupa WGN, stanowi ważny fundament działalności biznesowej. Nieodpowiedni wybór Franczyzodawcy może skutkować brakiem oczekiwanych sukcesów i brakiem rozwoju zawodowego. Jak to jest działać przy wsparciu silnego Partnera – Lidera z ugruntowaną pozycją na rynku?
Spis treści:
Marka silna od podstaw
Wsparcie biznesowe
Fundamenty
Atrakcyjna oferta dla franczyzobiorców
Jaki budżet potrzebny jest na początek?
Czego potrzeba do startu?
Czym charakteryzuje się franczyza WGN?
WGN jest najdłużej na rynku działającą siecią franczyzową, bo aż od ponad 30 lat. Pod szyldem WGN działa blisko 100 niezależnych biur, w których pracuje ponad pół tysiąca agentów. WGN to największa polska marka franczyzowa z branży nieruchomości, której zaufało ponad 2 miliony klientów z rynku polskiego i międzynarodowego. WGN wie, w jaki sposób nie tylko wprowadzić na rynek nowego Partnera biznesowego, ale także, jak poprowadzić go w drodze do pełnego sukcesu. Franczyzobiorcy WGN już w 2-3 miesiącu odzyskują wkład własny na uruchomienie swojego biznesu. Grupa WGN ma bardzo dobrą promocję ofert nieruchomości swoich partnerów, które są reklamowane na ponad 150 portalach, serwisach i subdomenach. WGN jako jedyna firma z rynku nieruchomości wydaje własne czasopismo branżowe ApartementyREZYDENCJE.
Wsparcie biznesowe
Franczyzobiorcy, decydując się na współpracę z rozwiniętą na rynku marką, liczą na wparcie biznesowe. Jego ono szczególnie ważne na początku współpracy, kiedy Franczyzobiorca odnajduje się dopiero w codziennej pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami. Przy rozwoju sieci franczyzowej Grupy WGN działania WGN skupiają się na dwóch obszarach – szkoleniu nowych Partnerów na dyrektorów/menadżerów biur, którzy będą z sukcesem zarządzać swoimi zespołami agentów oraz doradców ds. nieruchomości zajmujących się bezpośrednio pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Dzięki temu kształtowany jest idealny Franchisebiorca WGN, który zna i wdraża zasady zarządzania biurem oraz potrafi skutecznie pozyskiwać klientów i oferty oraz przeprowadzać transakcje wg wypracowanego przez ponad 30 lat Know-How WGN.
Fundamenty systemu franczyzowego WGN
Wybierając franczyzę pod szyldem WGN, każdy Partner biznesowy powinien wiedzieć, co składa się na sukces marki. Poniżej opisane zostały silne strony Grupy WGN, dzięki którym biura rozwijają się na lokalnych rynkach, na terenie których prowadzą swoją działalność.
- Kreatywna wolność i samodzielność – każde biuro WGN jest niezależne i działa na własny rachunek, zatrzymując 100% wypracowanego przez siebie przychodu. Taki model biznesowy sprawia, że Franczyzobiorcy czują dużą determinację, aby wciąż się rozwijać.
- Wyniki mówią same za siebie – aktywna współpraca między wszystkimi biurami WGN umożliwia pośrednictwo w obrocie nieruchomościami nie tylko w całej Polsce, ale i na świecie; w przeciągu 30 lat WGN zrealizował ponad 200 000 transakcji dla klientów z ponad 80 krajów.
- Silni Partnerzy i pasjonaci – właściciele biur WGN to profesjonaliści, przestrzegający zasad etyki zawodowej. osiągający ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe i inwestujący we własne nieruchomości.
- 14 lat – to średni staż Biura WGN na rynku – stabilny zespół ludzi, to największa wartość.
- Dzięki sprawdzonemu Know-How i unikatowym narzędziom, partner już od samego początku jest profesjonalny i wiarygodny.
- Sprawdzone standardy (ZJ-WGN), procedury i model prowadzenia własnego biznesu z sukcesem – kolejny klucz do sukcesu.
- Brak zakazu działalności konkurencyjnej – po ewentualnym zakończeniu współpracy, Partner zachowuje swoją bazę klientów i ofert nieruchomości. Takie podejście stanowi dowód, że traktujemy naszych Franczyzobiorców jako Partnerów. Stanowi też dowód, że oferowane przez nas warunki współpracy uznajemy za na tyle atrakcyjne, że nie obawiamy się odejścia naszych Franczyzobiorców do innych sieci.
- Dzięki wieloletniej współpracy z amerykańskim Partnerem Realty Executives – WGN przeprowadza transatlantyckie transakcje.
- Partner ma możliwość działania bez ograniczenia terytorialnego.
KONTAKT:
Dział Rozwoju Grupy WGN
WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław
tel. 71 337 84 02, 601 71 05 84
mail: franczyza@wgn.pl, wgn@wgn.pl
Co oferuje franczyza WGN?
Co swoim Partnerom franczyzowym może zaoferować Grupa WGN? Oto pakiet korzyści, które Partnerzy biznesowi Grupy WGN otrzymują podczas współpracy. Poniższe zestawienie zawiera także informację na temat tego, co w swój biznes na starcie powinien włożyć Franczyzobiorca, aby móc się rozwijać i umacniać swoją pozycję na rynku nieruchomości:
- rozpoznawalna, godna zaufania i polecenia marka,
- unikatowy model biznesowy sprawdzony w ponad 30 letniej praktyce, przy zachowaniu niezależności Partnerów,
- jako jedyni nie pobieramy prowizji od obrotów Partnerów,
- dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce i zagranicą. Ścisła współpraca pomiędzy biurami WGN,
- nowoczesny i intuicyjny program inetWGN-online – z funkcją CRM do obsługi biura nieruchomości, pozwalający agentom profesjonalnie zarządzać ofertami, a właścicielowi kontrolować pracę biura z każdego miejsca,
- dostęp do wszystkich niezbędnych w pracy biura nieruchomości: umów, procedur, formularzy i innych dokumentów, na bieżąco aktualizowanych przez dział prawny WGN,
- PAKIET NA START – Partner m.in. jest zwolniony z opłat franczyzowych za pierwsze 2 miesiące, otrzymuje szeroką promocję nowo otwartego biura, profesjonalną własną stronę internetową z wyszukiwarką, indywidualne kompleksowe szkolenie oraz harmonogram wdrożeniowy,
- dofinansowanie do cyklicznych szkoleń przeprowadzanych przez najlepszych specjalistów z branży z Polski i zagranicy. Dzięki ustawicznemu podnoszeniu kwalifikacji zawodowych agenci WGN mają kilkukrotnie wyższą skuteczność niż w innych konkurencyjnych biurach. Najlepsi agenci przeprowadzają po kilkanaście transakcji miesięcznie,
- dodatkowe znaczące dochody z pośrednictwa kredytowego dzięki współpracy z partnerem Ekspander,
- pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- pomoc przy rekrutacji agentów,
- do dyspozycji Partnera jest stały help desk, tj. doradztwo prawne, wsparcie doświadczonych liderów/doradców ds. nieruchomości, w tym dedykowanego opiekuna,
- specjalizacją WGN jest obrót nieruchomościami luksusowymi i komercyjnymi, co daje wyższe przychody dla Partnerów,
- bezpłatny eksport ofert na międzynarodowy portal WGN.pl (ok. 2 mln wejść rocznie) oraz na ponad 150 portali i serwisów,
- promocja wybranych ofert w mediach społecznościowych i portalach nieruchomościowych,
- jako jedyny, WGN jest wydawcą 2-óch tytułów branżowych „Apartamenty Rezydencje” i „Investment Properties WGN Group”, publikujący bezpłatnie topowe, luksusowe i komercyjne nieruchomości Partnerów,
- globalny marketing ofert i marki WGN na rynku międzynarodowym (targi nieruchomościowe Expo Real w Monachium i Mipim w Cannes), ogólnopolskim i lokalnym (telewizja, radio, prasa, internet, media społecznościowe itp.),
- minimalizacja kosztów zakupów materiałów reklamowych.
fot.WGN
Jaki trzeba mieć kapitał na start?
- nie wymagany jest duży kapitał – przystąpienie do Grupy WGN – to m.in. opłata startowa z tytułu przystąpienia do WGN, wynajem lokalu, urządzenie i obrandowanie, zabezpieczenie finansowe na okres min. 3 miesięcy od rozpoczęcia działalności.
- zwrot wkładu własnego następuje w WGN po krótkim czasie, średnio 3 miesiące od uruchomienia biura,
- jednorazowa opłata startowa w wysokości 3,5 tys. zł netto,
- wysokość opłat miesięcznych uzależniona jest od wielkości miasta, w którym powstaje Oddział WGN, Partner zwolniony jest z opłat miesięcznych za pierwsze 2 miesiące.
Kogo poszukujemy?
- osoby kreatywne i zdeterminowane szukające dobrego pomysłu na własny dochodowy biznes, gotowe założyć swoją firmę – preferowane doświadczenie w pracy w usługach,
- biura nieruchomości chcące rozwinąć skrzydła i uzyskiwać większe dochody, a tym samym satysfakcję zawodową przy dużo niższych kosztach,
- agentów nieruchomości, czujących się na siłach prowadzić własne biuro nieruchomości,
- ekspertów z branży finansowej chcących rozszerzyć zakres swojej działalności,
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
- dysponowanie lokalem własnym lub wynajętym o powierzchni min. 30 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną,
- przedsiębiorczość, motywacja i pełne zaangażowanie w prowadzeniu biura przez siebie lub menedżera,
- posiadanie kapitału inwestycyjnego, niezbędnego do uruchomienia biura.
Jak widać, pakiet korzyści dla Franczyzobiorców jest szeroki. Podejmując współpracę biznesową z Grupą WGN, mogą oni liczyć na rzetelne i profesjonalne wsparcie w rozwoju własnego biura. Grupa WGN skupia się na umacnianiu swoich Partnerów Franczyzowych, ponieważ sukces każdego pojedynczego biura składa się na sukces całej sieci WGN.
BYCIE LIDEREM ZOBOWIĄZUJE
KONTAKT:
Dział Rozwoju Grupy WGN
WGN, ul. Ruska 22, 50-079 Wrocław
tel. 71 337 84 02, 601 71 05 84
mail: franczyza@wgn.pl, wgn@wgn.pl