Franczyza Nieruchomości WGN

ul. Ruska 22 50 079 Wrocław ,
Phone: 71 337 84 00

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Franczyza Nieruchomości WGN

Otwórz z nami własne

Biuro Nieruchomości

Franczyza WGN to stabilny biznes
na każdy czas

Napisz do nas, aby rozpocząć współpracę!

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Franczyza nieruchomości WGN
Logo wielkiej giełdy nieruchomości
Centrala WGN

Polska, 50-079 Wrocław, ul. Ruska 22
e-mail: franczyza@wgn.pl

Otwórz z nami własne

Biuro Nieruchomości

Franczyza WGN to stabilny biznes
na każdy czas

Napisz do nas, aby rozpocząć współpracę!

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Franczyza nieruchomości WGN
Logo wielkiej giełdy nieruchomości
Centrala WGN

Polska, 50-079 Wrocław, ul. Ruska 22
e-mail: franczyza@wgn.pl

Logo Budynki
~100

biur WGN

Logo Teczka
33 lata

doświadczenia

Logo Certyfikat
75%

ofert na wyłączność

Logo Dłonie
265 000+

przeprowadzonych transakcji

Logo Medal
530 000+

zadowolonych klientów

Franczyza w nieruchomościach – pewna szansa na sukces

Franczyza w nieruchomościach

 Inwestor, który chce zaistnieć na rynku nieruchomości ma wiele możliwości do wyboru. Jeśli interesuje go doradztwo i pośrednictwo powinien zastanowić się nad modelem franczyzowym. To dobre rozwiązanie nie tylko dla mniejszych, początkujących podmiotów. Dzięki dużej, rozpoznawalnej marce i wsparciu, jakie otrzymuje od sieci, ma szansę szybko osiągać sukces zawodowy i finansowy na rynku.


 Obserwujemy błyskawiczny rozwój małych agencji nieruchomości, które weszły z nami we współpracę w charakterze franczyzy. M.in. dzięki temu lokalne biura, które korzystają z ogólnopolskiej, rozpoznawalnej marki WGN, znacznie poszerzają zakres działalności. To oczywiście korzyść obopólna. Grupa WGN może pochwalić się obecnie liczbą około 100 oddziałów franczyzowych WGN na terenie całego kraju i zagranicą, ze średnim stażem blisko 16 lat w Koncernie. Pod marką WGN działa obecnie ponad 570 agentów na rynku nieruchomości (dane: IV kwartał 2022). Sukces WGN zawdzięczamy również amerykańskiemu partnerowi strategicznemu Realty Executives International – komentuje Leszek Michniak, prezes Grupy WGN. – M.in. dzięki temu Grupa jest obecnie absolutnym liderem w branży pośrednictwa w nieruchmościach. Wyróżnia nas przede wszystkim dobrze rozwinięta sieć nie tylko w dużych miastach, ale i na mniejszych rynkach, w małych miejscowościach i średnich ośrodkach, gdzie często nie docierają pośrednicy sieciowi, a my tam działamy. Lokalne biuro pod rozpoznawalną, międzynarodową marką wygrywa z reguły konkurencję z innymi, mniejszymi biurami. Dla Grupy jest to oczywiście ogromna wartość. Dzięki rozwiniętej sieci i dużej liczbie agentów możemy działać kompleksowo, oferując cały wachlarz najróżniejszych nieruchomości – nie tylko mieszkaniowych i apartamentowo- rezydencjalnych, ale również nieruchomości zabytkowych a zwłaszcza komercyjnych – biur, magazynów, lokali i centrów handlowych, terenów inwestycyjnych – dodaje Leszek Michniak.

POD OPIEKĄ DUŻEGO PARTNERA

Jeśli marzysz o własnym biurze nieruchomości i chcesz zarabiać dla siebie a nie dla kogoś – pracując na etacie – powinieneś na poważnie przemyśleć model franczyzowy, zwłaszcza jeśli obawiasz się, że nie dysponujesz odpowiednio dużymi środkami, by działać w odpowiedniej skali. Zanim powiemy o zasadach i korzyściach z franczyzy w nieruchomościach, kilka słów należy poświęcić na odpowiedź na pytanie: czym w ogóle jest franczyza? Jest to rodzaj biznesu polegający na ścisłej współpracy dwóch podmiotów – oba są niezależnymi podmiotami. Ich kooperację reguluje umowa franczyzy. Franczyzodawca to ten, większy partner, który udostępnia swoją markę innemu przedsiębiorstwu. Przyjęcie marki wiąże się z przyjęciem praw i obowiązków z tego tytułu. Z kolei franczyzodawca ma obowiązek wspierać swego kooperanta poprzez dostarczanie know – how oraz m.in. systemayczne szkolenia. Franczyzodawca oprócz udzielenia szyldu, wymaga też akceptacji zasad i jego metody prowadzenia biznesu.



Franczyzobiorca z tytułu korzystania z marki uiszcza odpowiednią opłatę i akceptuje zasady współpracy. Obie strony rozliczają się na podstawie pakietu franczyzowego, o czym powiemy później.

FRANCZYZA W POLSCE

System franczyzowy ma różne odmiany. Jest więc system indywidualny, gdzie główny podmiot ma kilku franczyzobiorców, model sieciowy – z wieloma firmami działającymi w ramach franczyzy, partnerski, gdzie franczyzodawca część placówek prowadzi samodzielnie, master franchising, gdzie kontrahent – franczyzobiorca ma dowolność w sposobie prowadzenia działalności, czy wreszcie subordynacyjny, gdzie franczyzodawca samodzielnie nie prowadzi działalności, natomiast dzieli się z kontrahentami swoim pomysłem, następnie rozwijanym przez nich.

Franczyza w Polsce „czuje się” wyjątkowo dobrze. Co ciekawe – od kilku lat wzmacniają się polskie sieci franczyzowe, uzyskują przewagę nad sieciami zagranicznymi. W naszym kraju od 2000 roku działa Polska Organizacja Franczyzodawców (POF) zrzeszająca franczyzodawców działających w Polsce, którzy zobowiązali się przestrzegać Europejskiego Kodeksu Etyki Franczyzy. Od 2010 POF należy do Europejskiej Federacji Franczyzy, a od 2011 do Światowej Rady Franczyzy.
Jak już wspomnieliśmy – model franczyzowy wyjątkowo dobrze funkcjonuje w naszym kraju. Z raportu „Rynek franczyzy” firmy doradczej PROFIT system oraz portalu Franchising.pl wynika, że na polskim rynku działa już blisko 1200 systemów franczyzowych, w ramach których funkcjonuje ponad 70 tys. sklepów i punktów usługowych. Franczyza w naszym kraju daje pracę blisko pół miliona obywateli i wg ekspertów jest głównym motorem napędzającym mały biznes.

Jeśli porównać dane liczbowe sprzed 10 lat, okazuje się, że rozwój sieci franczyzowych jest bardzo dynamiczny. Wg wspomnianego raportu roku liczba systemów franczyzowych w naszym kraju wynosiła 329. Po 10 latach było ich już 1170, co oznacza wzrost o 255 procent.

Najwięcej systemów franczyzowych działa w branży gastronomicznej – ich liczba sięgnęła 176. Rynkiem najliczniej reprezentowanym przez franczyzobiorców od lat pozostaje natomiast branża artykułów spożywczych i przemysłowych – 154 handlowe marki skupiają ponad 36 tys. placówek na licencji.

Eksperci nie mają wątpliwości, że system franczyzowy czeka w Polsce nadal dynamiczny rozwój. Pozytywny dla tego sektora gospodarki okazał się brak podatku handlowego.

FRANCZYZA W NIERUCHOMOŚCIACH

Choć system franczyzowy na pierwszy rzut oka nie kojarzy się z rynkiem nieruchomości, także w tym segmencie świetnie się sprawdza – oczywiście o ile obie strony wypełniają swoje obowiązki wynikające z umowy franczyzy.

Wejście we franczyze nieruchomości jest pozornie znacznie bardziej łatwe po wejściu w życie prawa deregulującego ten zawód. Stało się tak od 2014 roku. Od 1 stycznia 2014 roku działalność pośrednika w obrocie nieruchomościami nie wymaga już posiadania licencji zawodowej. Nie są także konieczne inne licencje, zezwolenia czy koncesje. W praktyce każda osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych, może założyć biuro nieruchomości. Przyjęte uregulowania znoszą konieczność posiadania praktyki zawodowej. Jedynym warunkiem działania jako pośrednik jest więc wyłącznie podpisanie umowy z klientem oraz obowiązkowe ubezpieczenie.

– Taki stan rzeczy może skłaniać do „startu” w tej branży, jednak należy również pamiętać o znacznie większej konkurencji i związanym z tym obniżeniem standardów. Na rynku obecnie obserwujemy masę mniejszych biur o charakterze wręcz „sezonowym”. Niestety spora ich grupa po deregulacji zawodu, psuje ten rynek, np. nie wypełniając podstawowych obowiązków wobec klientów, za to świetnie pamiętając o pobraniu prowizji. Na tym tle dobre biura mogą się oczywiście wyróżnić, ale mogą też „zginąć” w tłumie. Dlatego właśnie w czasach deregulacji tym bardziej młodym biurom opłaca się franczyza – komentuje Leszek Michniak, prezes Grupy WGN.

Choć ciężko precyzyjnie określić liczbę pośredników nieruchomości w Polsce. Sama grupa ludzi działających na starych zasadach, a więc mogących się pochwalić licencją pośrednika, to blisko 20 tys. Do tego dochodzi rzesza nowych pośredników, którzy weszli w ten zawód po deregulacji.

– Jeśli ktoś chce się wyróżnić na rynku, może to zrobić na dwa podstawowe sposoby: pierwszym jest oczywiście jakość oferowanych usług, drugim znana, polecana i ceniona marka. W przypadku prawidłowo funkcjonującej franczyzy, takie biuro otrzymuje trzy w jednym, bowiem działanie pod szyldem np. WGN obliguje do zachowania bardzo wysokich standardów. Ludzie od których nie wymaga się już licencji, od dużego podmiotu dostają po prostu know – how, gruntowne przeszkolenie i szeroki marketig ofert nieruchomości, a więc konkretnie to, co gwarantuje nie tylko sukces biznesowy i finansowy, ale i jakość. Dlatego też świadomy klient chętniej wybierze cenione biuro znanej marki, niż firemkę typu no-name – tłumaczy Leszek Michniak.

SYSTEM FRANCZYZOWY W NIERUCHOMOŚCIACH NA PRZYKŁADZIE WGN

Na jakich zasadach funkcjonuje franczyza w nieruchomościach? Owocna współpraca biura i dużego kooperanta, właściciela marki opiera się na ścisłej kooperacji, w której mniejszy zachowuje autonomię, może wykazać się kreatywnością, ale jednocześnie musi przestrzegać podstawowych zasad, zachowywać odpowiednie standardy. W zamian za to i w ramach umowy franczyzowej, dostaje jak najszersze wsparcie nie tylko w postaci wiedzy i szkoleń, ale również kanałów promocji swoich nieruchomości i innych form wsparcia. Model współpracy franczyzowej na tym rynku omówimy na przykładzie Grupy WGN – największego pośrednika nieruchomości w Polsce.

Firma, która istnieje od 1991 roku może pochwalić się imponującymi wynikami w branży. Rozpoznawalność marki potwierdza szereg badań, typu „tajemniczy klient”, które pokazują, że WGN to szyld najlepiej rozpoznawalny w Polsce w segmencie pośrednictwa nieruchomości. Grupa działająca w systemie franczyzy może też pochwalić się szeregiem wyróżnień – m.in. uzyskaniem tytułu Ikony Biznesu 2015, Symbolu Rozwoju Biznesu Roku 2014, tytuł Najwyższa Jakość Quality International 2015 i 2017, Nagroda specjalna za WKŁAD W ROZWÓJ RYNKU NIERUCHOMOŚCI nadana przez PFRN w 2016 r., Diament 30-lecia Polskiej Transformacji 2019 r., Złote Godło QI dla WGN 2019 i 2022, Medal 25-lecia PRFN 2020, Top Marka Laur Klienta 2021 i kilkudziesięciu innych prestiżowych wyróżnień i nagród.

Grupa w swojej historii współpracowała z około pół milionem klientów i partnerów handlowych z  ponad 80 krajów świata. W 2022 Grupa WGN sfinalizowała ponad 13600 transakcji, a w swojej historii przeprowadziła blisko ćwierć miliona transakcji.

Garść zaprezentowanych danych pokazuje przyszłemu franczyzobiorcy, na ile wartościowym jest podmiot, z którym chce on się związać. Oczywiście zbadanie kondycji i reputacji firmy oferującej franczyzę powinno być niezbędnym, podstawowym elementem, przed decyzją i podpisaniem umowy.

Oczywiście nie sama siła marki się liczy. Istotne jest natomiast to, na co franczyzobiorca może liczyć. Zakres franczyzy, zasady jej działania określa tzw. pakiet franczyzowy. Jest to dokument, w którym powinny się znaleźć takie dane, jak m.in. opis działania przedsiębiorstwa, zagadnienia dotyczące ochrony prawnej związanej z własnością przemysłową i intelektualną (szyldy, logo itp.), zobowiązania franczyzodawcy w zakresie szkoleń, zobowiązania franczyzobiorcy do korzystania jedynie z materiałów od podmiotu wyznaczonego przez franczyzodawcę, zobowiązanie franczyzodawcy do prowadzenia akcji reklamowych marki, deklarację franczyzodawcy dotyczącą zapewnienia franczyzobiorcom stałego dostępu do zasobów pomocy.

W przypadku WGN pakiet franczyzowy obejmuje m.in. możliwość korzystania z systemu identyfikacji wizualnej WGN: logotypu, zewnętrznych oznaczeń, wzorów dekoracyjnej typografii oraz firmowych druków, wzór systemu aranżacji i wyposażenia wnętrza biura, udostępnienie księgi standardów, a więc liczącej ponad 400 wzorów dokumentacji, zawierającej między innymi: zasady bezpieczeństwa wszystkich umów i transakcji WGN, umowy pośrednictwa sprzedaży, oferty handlowe, wykaz materiałów istotnych przy zawieraniu umowy pośrednictwa, wzór zgłoszenia danych do systemu GIODO i wiele innych dokumentów. Franczyzodawca oferuje również m.in. partycypację w kosztach poniesionych przez franczyzobiorcę na rzecz lokalnych działań marketingowych, oraz doradztwo i bieżące wsparcie formalno-prawne.

MARKETING, MARKETING, MARKETING

– W przypadku franczyzy w nieruchomościach jednym z podstawowych elementów pakietu franczyzowego powinien być dostęp do szerokiej gamy efektywnych narzędzi promujących nieruchomości danego biura. Dziś zasada jest prosta: albo istniejesz w internecie, albo nie istniejesz w ogóle – tłumaczy Leszek Michniak. – W przypadku WGN kładziemy na to wielki nacisk, dlatego franczyzobiorca dostaje dostęp do programu iNET.wgn.online – profesjonalnego narzędzia obsługującego Oddziały WGN w internecie. Dzięki systemowi MLS WGN następuje wielokrotna wymiana około 40 tysięcy ofert nieruchomości pomiędzy placówkami WGN. Biuro dostaje też dostęp do narzędzia CRM, które zapewnia efektywne zarządzanie ofertami nieruchomości oraz uzyskuje przypisany wyłącznie franczyzobiorcy indywidualny serwis internetowy wyposażony w zaawansowaną wyszukiwarkę ofert nieruchomości, działający w 65 językach. Ponadto każda nieruchomość biura jest automatycznie eksportowana do ponad 150 portali internetowych, serwisów i subdomen działających pod WGN – wymienia Leszek Michniak.

Dodaje, że ważnym elementem marketingu nieruchomości biur działających na zasadzie franczyzy jest także tradycyjne wydawnictwo papierowe „Apartamenty & Rezydencje” istniejące na rynku 30 lat, a także w promowanie się przez Grupę w serwisach internetowych – m.in. Komercja24.pl, Property Journal.pl, Dzialki.pl, ApartamentyPolska.com.pl, Ekskluzyw.pl oraz ApartamentyRezydencje.com. Wgnkredyty.pl, Mieszkaniasprzedaz.com.pl, a szczególnie flagowy portal WGN.pl.

– Dobry marketing to promocja nie tylko konkretnych rodzajów nieruchomości ale i całej Grupy, dlatego w przypadku WGN dbamy o obecność na łamach ogólnopolskich portali informacyjnych i branżowych. Dzięki sprawnie działającemu Działowi Analiz Rynku Nieruchomości WGN dostarczamy szerokiej rzeszy odbiorców, atrakcyjne treści z zakresu rynku nieruchomości, najnowsze informacje i analizy o trendach, cenach itp. W ten sposób wizerunkowo zyskuje sama marka, a to przekłada się na sukces poszczególnych biur – komentuje Leszek Michniak.

SZKOLENIA, SZKOLENIA, SZKOLENIA

– Sukces w segmencie franczyzy w nieruchomościach zależy od wielu czynników – oczywiście liczy się operatywność pośredników, ale też znaczenie ma szeroka wiedza. Prawidłowo działająca franczyza musi opierać się na ciągłym szkoleniu, udoskonalaniu, dobrej komunikacji między centralą a biurami. Co więcej, nie jest to komunikacja w jedną stronę – w WGN wyznajemy zasadę, że uczymy się od siebie nawzajem. Szyld pod którym działają biura, oczywiście poza pakietem niezbędnych szkoleń podstawowych i ciągłej opieki merytorycznej, powinien też być miejscem wymiany doświadczeń, w którym poszczególne biura spotykają się z centralą i z innymi biurami. Każdy uczy się na podstawie wiedzy drugiego. Temu służą u nas m.in.Konwenty Dyrektorów i Kongresy WGN, organizowane dwa razy do roku, a gromadzące przedstawicieli biur z całego kraju. Oprócz wykładów cenionych specjalistów stricte z rynku nieruchomości z Polski i zagranicy także z zakresu coachingu, budowania marki osobistej, oraz paneli dyskusyjnych umożliwiających wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami, a najlepszymi brokerami w G rupie, nagradzanymi statuetką Orła Brokera WGN oraz specjalnymi Wyróżnieniami Brokera WGN – tłumaczy Leszek Michniak.

Franczyzodawca powinien reagować na zmienną sytuację rynkową. WGN wraz ze zmianą przepisów czy innych uwarunkowań aktualizuje na bieżąco bazę wiedzy i dokumentacji, która trafia do Partnerów – komentuje Leszek Michniak.

NARZĘDZIA ROZWOJU DZIAŁALNOŚCI

Po deregulacji zawodu pośrednika, podaż usług na tym rynku znacznie wzrosła. Dziś bycie tylko i wyłącznie pośrednikiem nieruchomości to za mało, by odnieść rynkowy sukces. Coraz bardziej świadomy i wymagający klient często oczekuje podejścia kompleksowego, a więc np. usługi, która rozpocznie się od wytypowania dobrej oferty kredytowej i zapewnienia finansowania, a skończy np. na wykończeniu nieruchomości pod klucz.

Biuro, które chce podążać za trendami rynkowymi, musi zdawać sobie sprawę z coraz większej liczby usług w segmencie nieruchomościowym, natomiast franczyzodawca powinien oferować swoim biurom możliwość zaimplementowania tej oferty w swojej działalności.

Tak dzieje się w przypadku WGN. Franczyzobiorca może przystąpić do pozostałych programów WGN. W ten sposób znacznie poszerzy swoją ofertę – chodzi np. o działanie w ramach pośrednictwa kredytowego, ubezpieczeniowego, usług wykończeniowych czy też fachowej wyceny nieruchomości.

– Kompleksowa usługa na coraz bardziej wymagającym rynku jest ofertą przyszłościową. Ci którzy szybko i atrakcyjnie ją zaimplementują mają szansę na rynkowy sukces. Dziś klient chce wszystko załatwić w jednym miejscu i my powinniśmy mu to umożliwić – komentuje Leszek Michniak.

WIDOKI NA PRZYSZŁOŚĆ

Wielką niewiadomą jest to, w jakim kierunku będzie rozwijał się rynek nieruchomości w Polsce, ale mimo czynników, które budzą obawy przeważa optymizm. Jeśli uda się zachować ogólną koniunkturę na wysokim poziomie, prawdopodobnie utrzyma się też wysoki popyt na nieruchomości. Rośnie atrakcyjność rynku najmu, m.in. dzięki wzmożonemu popytowi ze strony przybyszów z zagranicy. Przed branżą nieruchomościową zawsze był, jest i będzie dobry okres, jednak zdyskontują go dobrze tylko ci, którzy zaoferują lepszą jakość. Przy wysypie mikro -biur, z jakim mamy obecnie do czynienia, przetrwają ci, którzy działają w systemie. Dlatego franczyza w branży nieruchomościowej będzie się rozwijać. Mały zniknie na dużym rynku. Pod wspólną marką ma szansę przetrwać, zaoferować odpowiedni standard i odnieść sukces biznesowy.




Marcin Moneta
redaktor naczelny Komercja24.pl
analityk rynku nieruchomości WGN

5/5 - (15 votes)

Osiągnij sukces

w branży nieruchomości
Zobacz również.
Własne biuro nieruchomości - jak otworzyć?

Własne biuro nieruchomości. Jak otworzyć?

Własne biuro nieruchomości jest świetnym pomysłem na biznes. Rynek ten stale się rozwija i coraz więcej osób oraz podmiotów korzysta z usług pośredników. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań, może to być dla Ciebie doskonała koncepcja, zwłaszcza dlatego, że wiąże się to z atrakcyjnymi korzyściami finansowymi. Najlepiej będzie wystartować w modelu

Czytaj więcej »
Jak założyć agencję nieruchomości?

Jak założyć agencję nieruchomości?

Jak założyć agencję nieruchomości? Takie pytanie zadaje sobie wiele osób, które zaznajomiły się z zasadami panującymi na tym rynku i widzą tam pole do własnej działalności. Można się przy tym kierować różnymi motywami, natomiast ze świadomością pewnych kompetencji, które będą potrzebne do uzyskania sukcesu. Pomoże w tym z pewnością wybór franczyzowego modelu biznesowego, najlepiej ze sprawdzoną marką WGN.

Czytaj więcej »
Franczyza nieruchomości czy własna marka?

Franczyza nieruchomości czy własna marka?

Osoby, które planują wystartować z własnym biznesem, często stają przed dylematem – wybrać własną, niezależną działalność biznesową, czy może wystartować pod skrzydłami działającej już na rynku dużej marki? Franczyza nieruchomości jest modelem biznesowym, który wybiera coraz więcej osób zainteresowanych działalnością na tym rynku. Wynika to z mocno ułatwionego startu i pewniejszych perspektyw na osiągnięcie sukcesu. Działanie na własną rękę może być atrakcyjną wizją, która jest jednak ryzykowna. Najlepiej będzie wybrać partnera, który oferuje uczciwe i klarowne warunki współpracy, takiego jak grupa WGN.

Czytaj więcej »
Własne biuro nieruchomości - zarobki

Własne biuro nieruchomości – zarobki

Zarobki we własnym biurze nieruchomości są zagadnieniem w pewnym stopniu skomplikowanym. Wszystko przez to, że trudno jest tu mówić o jednoznacznych liczbach. Jest to uzależnione od ilości klientów czy wartości realizowanych transakcji. Właściciel takiego podmiotu ma szansę na lepsze wynagrodzenie niż sam agent, choć bierze na siebie więcej odpowiedzialności i obowiązków. Warto rozważyć pójście drogą franczyzy, która może być bardzo opłacalna.

Czytaj więcej »
Biuro nieruchomości - jak zacząć?

Biuro nieruchomości – jak zacząć? 

Biuro nieruchomości – jak zacząć? Z takimi wątpliwościami często zmagają się przedsiębiorcy, którzy rozważają rozpoczęcie kariery w tej branży. Wielu z nich to osoby mające już pewne doświadczenie i pracujące w różnych agencjach, jednak swoich sił na takim rynku może spróbować niemal każdy. Odpowiednie predyspozycje, podejście i motywacja są bardzo pomocne na starcie przygody. Dla takich osób bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem może się okazać franczyza WGN.

Czytaj więcej »
Jak otworzyć biuro nieruchomości?

Jak otworzyć biuro nieruchomości?

Jak otworzyć biuro nieruchomości? Czy aby uruchomić własne biuro nieruchomości, trzeba dysponować dużą wiedzą i wysokim budżetem? Takie pytania zadaje sobie coraz więcej osób, gdyż jest to ciekawa branża z dużymi, a przy tym stabilnymi perspektywami. Podjęcie się takiej działalności jest teraz ułatwione, gdyż nie jest ona licencjonowana. Z myślą o optymalnym starcie i dalszym rozwoju dobrze jest rozpocząć taki biznes, korzystając z franczyzy. Taką szansę otrzymujesz, podejmując się współpracy z WGN.

Czytaj więcej »
Opłacalna franczyza w Polsce

Opłacalna franczyza w Polsce

Opłacalna franczyza w Polsce jest doskonałym sposobem na biznes. Ten model cieszy się rosnącą popularnością, gdyż wiele osób dostrzega jego liczne zalety. Trzeba jednak wiedzieć, w jaką branżę się zaangażować, aby rzeczywiście z czasem zacząć na tym zarabiać. Jedną z takich opcji mogą być nieruchomości. Osoby zainteresowane taką działalnością zapraszamy do współpracy z Grupą WGN.

Czytaj więcej »
Praca pośrednika WGN w agencji nieruchomości w czasie pandemii

Praca pośrednika WGN w agencji nieruchomości w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa, która wybuchła w Polsce, mocno wpłynęła na codzienne życie Polaków. Zmiany dosięgły także rynek nieruchomości, który w tym trudnym czasie zaczął przechodzić metamorfozę. Praca w agencji nieruchomości w tym czasie z jakim przyszło nam się zmierzyć, to na pewno trudny czas. To wyzwanie nie tylko dla przedsiębiorców, ale również i klientów. Już na początku marca 2020 r. WGN opracował i wdrożył szczegółowe Procedury WGN Antykowidowe dla agentów, pracowników administracyjnych i klientów, co pozwoliło całej Grupie WGN i jej klientom przejść bezpiecznie przez okres pandemii, bez narażania ich na utratę zdrowia.

Czytaj więcej »
Franczyza w nieruchomościach

Franczyza w nieruchomościach – pewna szansa na sukces

 Inwestor, który chce zaistnieć na rynku nieruchomości ma wiele możliwości do wyboru. Jeśli interesuje go doradztwo i pośrednictwo powinien zastanowić się nad modelem franczyzowym. To dobre rozwiązanie nie tylko dla mniejszych, początkujących podmiotów. Dzięki dużej, rozpoznawalnej marce i wsparciu, jakie otrzymuje od sieci, ma szansę szybko osiągać sukces zawodowy i finansowy na rynku. – Obserwujemy błyskawiczny

Czytaj więcej »
Franczyza: pomysł na biznes

Franczyza: pomysł na biznes

Franczyza: pomysł na biznes, który przyniesie sukces? Ten model funkcjonowania przedsiębiorstw zyskał dużą popularność, lecz przez to wywołuje równie wiele dyskusji. Zastanawiasz się, o co tak naprawdę w nim chodzi i czy rzeczywiście jest to koncepcja godna rozważenia? Podpowiadamy, o czym trzeba wiedzieć w tym zakresie i jak przekłada się to na branżę nieruchomości. Osoby chcące spróbować swoich sił na tym rynku i mające ku temu odpowiednie predyspozycje zapraszamy do współpracy z grupą WGN.

Czytaj więcej »
Pomysł na franczyzę

Pomysł na franczyzę

Pomysł na franczyzę może prowadzić do rozpoczęcia udanej działalności. Warunkiem koniecznym jest odpowiednia koncepcja, która powinna się rozpocząć od wybrania stosownej branży. Sam model funkcjonowania w takiej formie jest naprawdę ciekawy i bardzo perspektywiczny. Dobrze sprawdza się to w branży nieruchomości, zwłaszcza gdy mowa o pośrednictwie. Jeżeli chcesz podjąć się takiej działalności pod znanym szyldem, zapraszamy do współpracy z Wielką Giełdą Nieruchomości.

Czytaj więcej »
WGN konwent dyrektorów hilton hotel Wrocław 3

Siła i skuteczność popularnej franczyzy WGN przyciąga nowych Partnerów

Popularna franczyza nieruchomości to coraz szerzej rozpowszechniana metoda prowadzenia własnego biznesu. Z każdym kolejnym rokiem zainteresowanie otworzeniem własnej działalności w takiej formie skutecznie wzrasta, zwłaszcza wśród topowych, sprawdzonych marek takich jak WGN, które istnieją na rynku wiele lat. Spis treści:Pomysł na biznesRozwój firmyZalety przystąpienia do WGNStabilna markaCo oferujemy? Franczyza WGN popularnym pomysłem na własny biznes

Czytaj więcej »

Już dziś zacznij

budować swoją przyszłość

Zadaj pytanie. Skontaktuj się z Nami.

WGN Franczyza Nieruchomości 2

Sylwia Chmielewska

Menadżer ds. Rozwoju Grupy WGN

Agentka Franczyza Nieruchomości WGN

Luiza Stasiak

Dyrektor ds. Rozwoju Grupy WGN

Zadzwoń
NAPISZ DO NAS
Scroll to Top